سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تشکیل جلسه ستاد اجرایی پویش دست های خدایی استان اردبیل

ستاد اجرایی پویش دستهای خدایی استان اردیبل همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام و  به منظور بررسی راهکارهای مناسب در راستای مساعدت به تکواندوکاران نیازمند در شرایط ناشی از محدودیت های کرونا ویروس تشکیل جلسه داد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، ستاد اجرایی پویش دستهای خدایی استان اردیبل همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام و به منظور بررسی راهکارهای مناسب در راستای مساعدت به تکواندوکاران نیازمند در شرایط ناشی از محدودیت های کرونا ویروس تشکیل جلسه داد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

فرهاد یوسفی اردبیلی سرپرست هیات تکواندو استان دراین جلسه با اشاره به تقارن مبارک جلسه پویش دستهای خدایی  با سالروز ولادت امام حسن المجتبی علیه السلام به سیره زندگانی آن امام در احسان و دستگیری از مستمندان و انفاق اشاره نموده و با تبیین ابعاد شخصیتی ایشان، اظهارداشت: امام حسن علیه السلام به عنوان الگوی تمام عیار احسان، دوبار تمام دارایی خویش را درراه خدا بخشید و سه بار آن را با نیازمندان تقسیم کرد.

وی با تاکید بر الگوگیری از سیره ائمه معصومین علیهم السلام، ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای خود سازی و توجه به امور خیر دانسته، افزود: دعا درحق دیگران به اجابت نزدیک تراست و خدا وعده اجابت این دعاها را داده است.

وی ادامه داد: جهت نجات مسلمانان و هموطنان از گرفتاری های ناشی از بیماری کرونا دعا را فراموش نکنیم و از خدا برای غلبه بر این ویروس منحوس یاری بطلبیم.

سرپرست هیات تکواندو استان در ادامه با اشاره به ابتکار فدراسیون در راه اندازی پویش دست‌های خدایی، ازاقدامات کمیته فرهنگی هیات استان در این خصوص قدردانی کرده، افزود: ستاد استان با برگزاری جلسات مستمر حضوری و مجازی در راستای تحقق اهداف ابلاغی تلاش خواهد کرد.

دراین جلسه ضمن ارایه گزارش اقدامات توسط استاد دهقانی نیا مدیر کمیته فرهنگی و مسئول ستاد استانی پویش از اقدامات انجام شده، هر یک از پیشکسوتان و مربیان و مسئولین حاضر به عنوان اعضای ستاد نیز به بیان دیدگاه‌های خود در راستای اجرای هرچه بهتر دستورالعمل ابلاغی برای کمک به تکواندوکاران نیازمند پرداختند.

دراین جلسه مقرر شد مربیان سراسر استان همچنان نسبت به شناسایی و معرفی ورزشکاران نیازمند خود با ستاد همکاری و عنایت لازم را داشته باشند. همچنین روسای هیات ها، پیشکسوتان، قهرمانان، دبیران و مدیران کمیته های هیات ها برای جلب مشارکت خیرین برای مشارکت دراین امر خداپسندانه، تلاش ویژه ای داشته باشند.

شناسایی نیازمندان واقعی، حفظ کرامت و شان ورزشکاران، دسته بندی نیازمندان و اقدام متناسب با هر دسته از حیث نوع کمک رسانی اعم از نقدی یا غیر نقدی ازجمله تاکیدات اعضای ستاد در این جلسه بود.

همچنین بنا به پیشنهاد اعضاء مقرر شد کمیته فرهنگی هیات استان بررسی های لازم را برای ایجاد صندوق قرض الحسنه برای ورزشکاران این رشته داشته باشد. لزوم مشارکت در غم و شادی مربیان و پیشکسوتان توسط هیات های تابعه از جمله مطالب مطروحه دراین جلسه بود.

ضمنا اعلام آمادگی گردید تا درصورت اعلان نیاز دستگاه‌ها و یا بسیج و  سازمانهای مردم نهاد، ورزشکاران رشته تکواندو برای امر خیر بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی معرفی و همکاری لازم را داشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده