سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا؛

باکسب چهار عنوان قهرمانی، در اولین گام رکورد خوبی ثبت کردیم

رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا گفت: تیم شهرداری پیشوا در نخستین حضورش توانست در لیگ برتر  استان تهران در دو گروه دختران و پسران با چهار جام قهرمانی و یک عنوان سومی  رکورد خوبی را برای خود به ثبت برساند.

یه گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمد هداوند حیدری رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان گفت: تیم تکواندو شهرداری پیشوا در دو گروه دختران و پسران و در تمامی ردهای سنی در سال ۹۸ با حضور قدرتمند و فعال خود در لیگ برتر استان توانست در نخستین گام خود در این میدان به خوبی ظاهر شود و با کسب چهار جام قهرمانی و یک سکوی سومی یک رکورد خوبی را برای خود به ثبت برسانیم.

وی در ادامه گفت: این موفقیت با تلاش و همدلی تمامی اعضای کادر فنی تیم های شهرداری پیشوا بود که جا دارد از کلیه مربیان زحمت کش تیم هایمان اساتید حسین کریمی،عبدالله سیرجانی، هومن صادق نیا و فاطمه رحیم زینعلی تشکر ویژه داشته باشم.

رییس هیات تکواندو شهرستان پیشوا ضمن تشکر از حبیبی شهرداری این شهرستان و شورای شهر به منظور حمایت و پشتیبانی تیم در رقابتهای استانی و کشور بیان داشت: تیم شهرداری پیشوا در سال ۹۸ با داشتن یک برنامه مدون و مشخص توانست کارنامه خوبی را  در مسابقات لیگ هم در استان و کشور به ثبت برساند و امیدوارم در سال ۹۹ نیز با حمایت شهرداری این شهرستان در رقابتهای لیگ حضور داشته باشیم وباردگیر  نیز افتخارات خود را تکرار نماییم.

حیدری گفت: تیم شهرداری پیشوا در تمامی رده های سنی گروه دختران در لیگ برتر توانست سه جام قهرمانی را بدست آورد و در گروه پسران در لیگ برتر نونهالان  عنوان سومی و در رده سنی نوجوانان سکوی قهرمانی را بدست آورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده