سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیگیری فعالیت پویش دست های خدایی در استان کردستان

شهرستانهای تابعه استان کردستان با انجام فعالیتهای خیرخواهانه در طرح پویش دستهای خدایی همراه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیأت تکواندو استان کردستان، شهرستانهای تابعه استان کردستان با انجام فعالیتهای خیرخواهانه در طرح پویش دستهای خدایی همراه شدند.

در ادامه این فعالیتها شهرستان سقز از پیشگامان این طرح، با همکاری هیات تکواندو  شهرستان و جمعی از خیرین، ۴۸۴ نفر نیازمند در این شهرستان شناسایی و مبلغ 250 هزارتومان به ازای هر نفر کمک نقدی به این عزیزان اهدا گردید. لازم به ذکر است از این تعداد 41 نفر از اين افراد، از خانواده تکواندوکاران كم بضاعت شهرستان سقز بودند. همچنین جهت کمک به مربیان آسیب دیده از تعطیلی باشگاهها هزینه ثبت نام در کلاس هماهنگی سالیانه مربیان 15 نفر از اساتید توسط هیأت شهرستان پرداخت گردید.

در راستاى اجرای همین طرح در شهرستان بانه، هیأت تکواندو اين شهرستان در ادامه تعطیلی سالن های ورزشی به منظور رعایت قرنطینه و مقابله با کرونا و به منظور حمایت از مربیانى که با تعطیلی باشگاه ها دچار رکود مالی شده اند هزینه هماهنگی سالانه پنج نفر از مربیان را به مبلغ ٥/٨٠٠/٠٠٠ ریال را پرداخت کرد.همچنین اين هيأت به منظور حمایت از مربیان با همکاری اداره ورزش شهرستان و کمپین انجمن حمایت های مردمی در توزیع سه فقره سبد کالا شامل مواد غذایی به ارزش ٦/٠٠٠/٠٠٠ ریال در هر دو بخش بانوان و آقایان و خانواده تکواندوکار اقدام نموده است.

همچنین در همین زمینه در شهرستان ديواندره، هیأت تکواندو اين شهرستان در این روزهايى که مربیان واعضای هیأت به علت وضعیت ویروس کرونا و تعطيلى باشگاهها خانه نشین شده اند به ٩ نفر از اعضای خود به هر نفر  مبلغ ٧٠ هزار تومان جهت خرید وسایل بهداشتی كمك نموده و همچنین برای شرکت در دوره بازآموزی ساليانه مربیگری هزینه ثبت نام ٣ نفر از مربیان خود را پرداخت کرده است.

و در شهرستان دهگلان نیز، باهمکاری اداره ورزش وجوانان وهیات تکواندو شهرستان ۱۰۰ بسته کمک معیشتی و۲۰۰عدد ماسک درمیان نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده