سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پولادگر: آذربایجان شرقی از قطب های تکواندو کشور است

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی یکی از بهترین های کشور است چرا که تکواندوکاران استان از ژن های خوب تکواندو کشور هستند و این استان چهره‌های ارزشمندی را در این رشته تحویل جامعه ورزش داده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی امروز (پنجشنبه - 8 خردادماه) هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به تکواندوکاران و میرهاشم حسینی که در المپیک حضور خواهد داشت عنایت ویژه ای دارد. در المپیک، میرهاشم حسینی نماینده کشورمان در برابر جهان است که  با کسب مدال المپیک افتخار آفرین خواهد بود.

وی افزود: در موضوع کسب سهمیه المپیک توسط میرهاشم شاهد بودیم که دولت انگلیس زشت ترین روش برای مبارزه را انتخاب کرد و بهترین تکواندوکاران ما نتوانستند ویزا بگیرند و از تیم 8 نفره ما 4 نفر توانستند حضور واقعی داشته باشند و بعد از ۲۰ سال که بر روی سکوی اول بودیم به این روش زشت پایین آمدیم و این تفکر، پلیدی دولت انگلیس را نشان داد.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: بچه های تکواندو، سرمایه واقعی ما هستند و با اینکه این فرصت از میرهاشم گرفته شد ولی امیدش برای کسب سهمیه را از دست نداد و بالاخره سهمیه المپیک را گرفت و این، تمام دارایی ماست که با وجود تحریم ها در همه زمینه ها به صورت توانمند حضور داریم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور در ادامه گفت: آقای رنجبرپور کارهای ارزشمندی در ۴ سال گذشته انجام داده است و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشته است که قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: کمپ های کوچک تیم های استانی خیلی خوب است که تشکیل و مدیریت شود و استاندار آذربایجان شرقی نیز برای این موضوع رغبت دارند و امیدوارم با پیگیری های لازم از سوی هیات، حمایت‌های بیشتری جلب شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده