سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسینی: ترجیح می‌دهم با شرایط سخت در اردو تمرین کنم/ تنها تمرین کردن آسیب روانی زیادی وارد می‌کند

المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: چنانچه وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که با رعایت پروتکل‌های سخت بهداشتی، اردوها جواز برگزاری دارند، ترجیح می‌دهم با این شرایط در اردو تمرین کنم چراکه به صورت انفرادی تمرین کردن انگیزه را از بین می‌برد و آسیب روانی زیادی دارد.

میرهاشم حسینی المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو کشورمان که نزدیک به 3 ماه است از تمرینات در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود دور است در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط تمرینی این روزهای خود گفت: همچنان تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و سعی می‌کنم آمادگی نسبی خود را حفظ کنم تا از شرایط اردو چندان دور نباشم. با توجه به اینکه وضعیت کمی بهتر شده تمرینات هوازی را شروع کرده‌ام اما با توجه به دوری از حریف تمرینی بالاجبار روی آدمک تکنیک‌ها را اجرا و نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنم.

وی افزود: در این مدت به صورت مستمر با استاد عسکری در ارتباط بودم و بیشتر اوقات فیلم تمرینات را برای ایشان می‌فرستم؛ یا اینکه به صورت تصویری با هم صحبت می‌کنیم تا نواقص را به حداقل برسانم. پیش از این برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز اردو از نیمه خردادماه بود اما هنوز چیزی اعلام نکردند و ما هم فعلا برهمین اساس پیش می‌رویم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو کشورمان خاطرنشان کرد: شرایط تمرینی حال حاضر اصلا با اردو قابل مقایسه نیست و با توجه به عدم دسترسی به تجهیزات و حریف تمرینی، کار سخت‌تر است. جدای از شرایط تمرینی و تجهیزات، بیشترین فشار دوری از بچه‌ها است که از نظر روانی و جسمانی بسیار تاثیرگذار است؛ واقعا با این اوضاع بسیاری از اوقات انگیزه تمرین ندارم و اذیت کننده است.

حسینی اینطور ادامه داد: انشاالله وزارت ورزش و جوانان برای تشکیل اردو‌ها و تمرینات هرچه زودتر تصمیم‌گیری کند و اردوها هرچه زودتر شروع شود.

وی با اشاره به تمرین چند روزه خود با آرمین هادی‌پور دیگر المپین تکواندو کشورمان در گیلان گفت: با توجه به اینکه کمی شرایط کرونا بهتر شده بود با هماهنگی صورت گرفته برای مدت کوتاهی به گیلان رفتم و با آرمین تمرینات را پیگیری کردم. واقعا آن چند روز تمرین کنار آرمین در روحیه من خیلی تاثیرگذار بود و از نظر روانی روحیه‌ام بهتر شدم؛ انشالله هرچه سریع‌تر با بهتر شدن وضعیت در کنار یکدیگر تمرین کنیم.

المپین تکواندو گفت: با شرایطی که حاکم شد، وقفه‌ای یک ساله را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو پیش‌رو داریم اما باید سعی کنیم به این موضوع به چشم یک فرصت نگاه کنیم و نه تنها من بلکه همه مسئولین برنامه‌ریزی‌ کنند و براساس همان برنامه جلو برویم.

حسینی تصریح کرد: چنانچه وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که با رعایت پروتکل‌های سخت بهداشتی اردوها جواز برگزاری دارند، ترجیح می‌دهم با این شرایط در اردو تمرین کنم چراکه به صورت انفرادی تمرین کردن انگیزه را از بین می‌برد و آسیب روانی زیادی دارد.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های ریاست فدراسیون تکواندو که در این دوران همواره در کنار ما هستند، تشکر می کنم و امیدوارم هر چه زودتر همه چیز به روال طبیعی بازگردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده