سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم توزیع کمک های مومنانه خانواده بزرگ تکواندو؛

پولادگر: شهید زمانی نیا و شهدای انقلاب اسلامی اسطوره‌های بزرگ تاریخ معاصر هستند

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: شهید وحید زمانی‌نیا و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی بدون شک اسطوره‌های بزرگ تاریخ معاصر هستند و سمبل‌هایی که امروزه نسل جوان در این راه پرخطر و پر از بیراهه به آنها نیاز دارند و چراغ‌هایی هستند تا راه را گم نکنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه، مراسم پویش دست های خدایی خانواده بزرگ تکواندو به منظور توزیع کمک‌های مومنانه با نام شهید وحید زمانی نیا، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز (یکشنبه – 18 خردادماه) در سالن ورزشی "شهید مقدم" شهر ری برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید وحید زمانی‌نیا، خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، سردار داوود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران، حسین توکلی فرماندار شهر ری، سیدمحمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران، هادی ساعی قهرمان پرافتخار تکواندو کشورمان، فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو، حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه، وحید عبداللهی مربی تیم ملی و جمعی از قهرمانان این رشته ورزشی پیگیری گردید.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم و تشکر ویژه از پدر بزرگوار شهید زمانی‌نیا که در این مراسم حضور پیدا کردند، گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان مبنی بر رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه، فدراسیون تکواندو به عنوان یک وظیفه اسلامی، انسانی و اجتماعی پویش دست‌های خدایی را در هیات‌های تکواندو سراسر کشور راه اندازی کرد.

وی اینطور ادامه داد:  به برکت دل‌های پاک مومنان و نیت‌های زیبایی که همراه با این پویش بود، بیش از 22 استان کشور در این راه گام برداشتند که نزدیک به 240 میلیون تومان کمک جمع آوری شده و  بسته‌های معیشتی میان خانواده های تکواندوکار کم برخوردار  استان ها توزیع گردید.

پولادگر خاطرنشان کرد: در همین راستا فدراسیون تکواندو نیز مسابقات آزاد غیرحضوری پومسه را با عنوان جام بزرگ مهربانی در دستور کار خود قرار دارد و بیش از 800 تکواندوکار در این رویداد حضور پیدا کردند که تمامی عواید حاصله از این رقابت‌ها را به این امر خداپسندانه و اتفاق خوبی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، اختصاص دادیم.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: شهید وحید زمانی نیا به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 1399 معرفی شدند و ما این اقدام خداپسندانه را تحت عنوان خیرات این شهید و احسانی که با اسم ایشان در حال انجام است، امروز با حضور دل‌های گرم و صمیمی شما انجام می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: شهید زمانی‌نیا افتخار بزرگ خانواده تکواندو هستند؛ یقین دارم همه افرادی که در کربلای سردار دلها همراه ایشان بودند و به شهادت رسیدند افراد خاص و برگزیده ای هستند. همانطور که به تعبیر قرآن شهادت در پیشگاه خداوند یک معامله است و خدا مشتری این شهدا است و جسم‌های خاکی آنها را به عنوان یک گوهر ارزشمند خریدنی یافت. 

پولادگر در ادامه با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهید زمانی نیا و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی بدون شک اسطوره‌های بزرگ تاریخ معاصر هستند و سمبل‌هایی که امروزه نسل جوان در این راه پرخطر و پر از بیراهه به آنها نیاز دارند و چراغ‌هایی هستند تا راه را گم نکنند.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: از همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند و باعث رونق مراسم ما شدند تشکر می‌کنم؛ همچنین از وزارت ورزش و جوانان، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و هیات تکواندو تهران که در برگزاری هرچه بهتر این مراسم به ما کمک کردند، سپاسگزارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده