سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: شهید زمانی نیا الگوی خوبی برای جوانان ورزشکار است

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: شهید وحید زمانی نیا می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای ورزشکاران جوان و نوجوان کشورمان باشد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه خانواده بزرگ تکواندو با نام شهید وحید زمانی‌نیا، عنوان کرد: فدراسیون تکواندو امروز رزمایش مومنانه با یاد بود شهید تکواندو کار وحید زمانی نیا را در زادگاه او یعنی شهرری برگزار کرد. جوانان شهرری و مردم در این شهر در مراسم امروز حضور پیدا کردند و بابت برگزاری این رزمایش بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: خیلی از کسانی که اینجا هستند نوجوان هستند و می‌توانند شهید زمانی نیا را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند. خوشحالم که نوجوانان در این مراسم شرکت می‌کنند. امثال شهید زمانی الگوی مناسبی برای جوانان هستند و البته در شهر ری استعداد‌های خیلی خوبی دیده می‌شود، اما امکانات در این شهر کم است. یاد امسال شهید زمانی را خوشحالیم نگه می‌دارند.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی تکواندو فعلا مجوز برگزاری دریافت نکرده است و البته این شرایط برای همه دنیا یکسان است. با این حال اگر قهرمانان کنار همدیگر باشند و زیر نظر کادر فنی تمرین کنند شرایط متفاوت خواهد بود و پیشرفت حاصل می‌شود. فعلا هم هیچ رویدادی پیش رو نیست که برنامه ریزی برای تمرینات صورت گیرد. اگر اردو هم برگزار شروع شود نمی‌توان برنامه ریزی خوبی برای مسابقاتی  پیاده کنیم، چون تاریخ دقیق بازی‌ها را نمی‌دانیم.  

ساعی در خصوص شرایط مهسا آقایی تکواندوکار آسیب دیده که در بیمارستان بستری شده است، بیان کرد: من به ملاقات مهسا آقایی رفتم و با خانواده او ملاقات کردم و حتی محمد پولادگر با او و خانواده اش تماس گرفت و قرار است به خانواده ایشان کمکی انجام شود. کمیته ملی المپیک هم در این رابطه قصد کمک دارند. نیاز فعلی مهسا آقایی پزشک مغز و اعصاب بوده و او در این روز ها فیزیوتراپی انجام می دهد و کلیه امکانات درمانی  فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار او قرار گرفته است. تا آنجایی که ممکن بود خانواده تکواندو به آقایی کمک کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده