سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در دیدار مجازی رییس فدراسیون جهانی تکواندو با ورزشکاران کمپ ازرق اعلام شد؛

برگزاری مسابقات پومسه جهانی به صورت غیرحضوری

دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو به مناسبت روز جهانی پناهندگان با تکواندوکاران کمپ ازرق به صورت مجازی دیدار کرد و از آنها قدردانی به عمل آورد که در این دیدار نیز اعلام شد مسابقات قهرمانی جهانی پومسه در ماه نوامبر و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر "چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو به مناسبت روز جهانی پناهندگان، به صورت مجازی میزبان تکواندوکاران جوان پناهجوی مقیم اردوگاه ازرق در اردن شد و از استعداد و فرصت‌هایی که آنها در ورزش تکواندو ایجاد نمودند، قدردانی کرد.

10 نفر از تکواندوکاران جوان به همراه مربی خود در اردوگاه ازرق و "وائل فوض الفرج" تنها پناهجوی بورسیه المپیکی و امید این اردوگاه در بازی‌های المپیک توکیو در این دیدار مجازی حضور داشتند که آنها خود را معرفی و از حمایت‌های بنیاد بشردوستانه‌ی فدراسیون جهانی تکواندو تشکر کرده و به نمایش مهارت‌های خود پرداختند.

"دکتر چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو از آنها برای شرکت در مسابقات جهانی پومسه که به صورت مجازی در ماه نوامبر برگزار می شود، دعوت نمود.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: ورزشکاران پناهجوی جوان برای ما الگو هستند، به ویژه در شرایط سخت کنونی که به تمرین ادامه می‌دهند و برای بازی‌های المپیک آماده می‌شوند. من از علاقه و اشتیاق آنها به تکواندو شگفت زده شدم. در بنیاد بشر دوستانه‌ی فدراسیون جهانی تکواندو هدف ما حمایت از پناهجویان از طریق آموزش تکواندو است. وقتی با این جوانان صحبت می‌کنم کاملا به تاثیر ورزش تکواندو و نشاطی که در آن ها پدید آمده واقف هستم. روز جهانی پناهجویان روز مهمی است که آگاهی همگان را در ارتباط با موقعیت پناهجویان در سراسر جهان افزایش می‌دهد. زمانیکه که شرایط و امکانات را برای آن ها فراهم می‌کنیم، بدون شک بر روی زندگی آینده و سرنوشت آنها تاثیر گذار خواهیم بود.

وائل نیز گفت: رویای ما حضور در بازی‌های المپیک است و من برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را می‌کنم. می‌خواهم در سراسر جهان شناخته شوم و چنانچه در بازی‌های المپیک موفق شوم می‌توانم سایر پناهجو‌یان را نیز حمایت کنم. از دکتر چو و هاضم نعیمات عضو شورای فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشر دوستانه ی فدراسیون جهانی تکواندو به خاطر حمایت‌هایشان نهایت تشکر را دارم.

بنیاد بشردوستانه فدراسیون جهانی تکواندو، هم اکنون 12 ورزشکار با کمربند مشکی دارد و امیدوار است در چند ماه آینده این تعدا افزایش قابل توجهی پیدا کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده