سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلسه هم اندیشی رییس هیات تکواندو زنجان با مربیان بانو

جلسه هم اندیشی رییس هیات تکواندو استان زنجان با مربیان بانوان در دهه کرامت روز جمعه - 6 تیرماه در محل خانه تکواندو استان زنجان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، روز جمعه - 6 تیرماه جلسه هم اندیشی رییس هیات تکواندو استان با مربیان بانو برگزار شد. 

در ابتدا این نشست که دکتر سیاح، خدایی، دکتر حبیبی و پرویزی نیز حضور داشتند و به دلیل شرایط خاص کرونایی با رعایت نکات بهداشتی و در سالن اصلی خانه تکواندو برگزار گردید، ریاست هیات با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به تاثیر گرفتن همه مربیان از منش و کار سرباز رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرداختند و مسائل پیش رو مربیان هیات استان اشاره کرده و نکاتی در خصوص صرف واقعی فعل خواستن همچون این سردار دلها که باعث نایل شدن به اهداف غایی و نهایی که همان موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی می باشد را یادآور شدند.

در ادامه این جلسه مباحث مهمی راجع به تمرین همزیستی با ویروس منحوس کرونا برای پیشگیری از تعطیلی بیش از حد ورزش چراکه شاید این ویروس تا ماهها و بلکه سالها بخواهد به جولان خود ادامه دهد. تشکیل گروه های مجازی خانواده بزرگ هیات تکواندو، اعضای شورای راهبردی، نقشه راه مربیان استان در پومسه و کیوروگی، جلسات و برنامه های هیئت، بانک اطلاعاتی و ...مطرح گردید.

در پایان نشست ضمن انتخاب نماینده بانوان برای حضور در شورای راهبردی تکواندو استان توسط مربیان، حاضرین دغدغه های خود را مطرح کرده و کمیته های جدید مربیان بانوان هیات تکواندو استان به شرح ذیل معرفی گشته و حکم خود را دریافت نمودند.

به جهت کوتاهی وقت مقرر گردید در روزهای آتی جلسه ای به منظور بحث و بررسی موارد فنی برای حضور فعال تر و موثرتر بانوان در رویدادها و مسابقات و برنامه ریزی لازم برای روند رو به رشد تکواندو در ایام کرونا برگزار گردد. 

ماهرخ پرویزی (نایب رییس بانوان)، نگار ملامددخانی(کمیته های مربیان - استعدادیابی)، سولماز سلیمانزاده(کمیته های مسابقات و لیگ- فنی)، سونا رزاقی(کمیته آموزش)، نیلوفر بیگدلی(کمیته داوران) و آذین خلجی(کمیته آزمون) در مسئولیت خود ابقا شدند و ثنا قزلباش(کمیته قضایی)، لیلی فریدونی(کمیته نظارت و بازرسی)، خدیجه محمدی(کمیته فرهنگی)، مریم عسگرلو(کمیته روابط عمومی) و بهاره ملک قصابی(کمیته شهرستانها) حکم جدید خود را از دست مسئولین هیات دریافت نمودند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده