سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پس از تعویق یک‌ساله صورت گرفت؛

همکاری بیشتر کمیته بین‌المللی المپیک با برنامه‌ریزان توکیو 2020

کمیته بین‌المللی المپیک با توجه به تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک توکیو 2020 همکاری خود را با برنامه‌ریزان این رویداد آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمیته بین‌المللی المپیک با توجه به تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک توکیو 2020 همکاری خود را با برنامه‌ریزان این رویداد آغاز کرد.

ماه گذشته برگزارکنندگان المپیک توکیو اعلام کردند که به دلیل  شیوع بحران ویروس کرونا ، برگزاری این رویداد به صورت گسترده و در مراسمی خاص امکان پذیر نیست.

"کریستوفر دوبی" مدیر اجرایی بازی‌های المپیک کمیته‌ بین المللی گفت: در حال مذاکره با مسئولان المپیک توکیو در طول یک سال باقی مانده تا برگزاری این رویداد هستیم.

"شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن و "توماس باخ" رییس کمیته بین‌المللی المپیک در سال 2019 طی مراسمی از مدال های المپیک توکیو 2020 رونمایی کردند.

اینگونه مراسم‌ها به صورت معمول برای هر بازی المپیکی زمستانی و تابستانی توسط  کمیته برگزار کننده انجام می شود. در بازی‌های المپیک توکیو 2020، این برنامه‌ها لغو شده که به دلیل مراقبت از سلامتی جهانی در شهرهای میزبان المپیک و پارالمپیک قابل قبول است.

به گفته ی دوبی، در المپیک 2020 توکیو اصولی طراحی شده که شامل مکان‌ها و برنامه‌های رقابت‌ها می‌باشد. مذاکرات پیرامون شرایط مکان‌ها، هتل‌ها و دهکده ورزشی صورت می‌گیرد و به صورت مداوم در حال پیگیری و اعمال است.

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، برگزارکنندگان توکیو 2020 با شرکای خود به توافق‌های اولیه برای تغییر در سطوح خدمات‌رسانی و انجام اقدامات متقابل به دلیل تعویق تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک برسند.

المپیک توکیو قرار است 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده