سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هادی تیران ولی پور قهرمان تکواندوکار البرزی عنوان کرد؛

در دوران کرونا تمرینات فنی و استقامتی خود را در منزل انجام میدهم

هادی تیران ولی پور قهرمان تکواندوکار البرزی عنوان کرد: برای حفظ شرایط مطلوب بدنی تمرینات خود را زیر نظر مربی به صورت آنلاین پیگیری می کنم.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با توجه به شرایط موجود و تشدید شیوع ویروس کرونا تکواندوکاران،علی الخصوص قهرمانان استان برای حفظ آمادگی  و قرار داشتن در شرایط مطلوب بدنی  به تمرین در منزل و ورزش انفرادی روی آورده اند.

هادی تیران قهرمان البرزی در این خصوص گفت :باتوجه به شرايط به وجود آمده كرونا كه گريبانگير همه جهان شده و این اپيدمي كه مشكلات زيادي را براي همه ي قشر ها از كودك تا بزرگسال ايجاد كرده است باعث اختلال در عملکرد عموم خصوصا جامعه ورزش شده است.

وی ادامه داد: در دوران این بیماری با برنامه ريزي منظم به يك سري از كارهاي عقب افتاده اي كه هميشه به بهانه كمبود وقت از انجام آنها سر باز میزدم رسیدم و مقاله هایی تحت عنوان موضوعات انگیزشی در تکواندو را گردآوری کردم. همچنین از آنجاییکه در دنیای ورزش حرفه ای فعالیت می کنم  به اجبار تمرينات فنی و استقامتی خود را به صورت مرتب در منزل و زیر نظر مربی به صورت آنلاین پیگیری می کردم تا از آمادگي بدني خود دور نباشم.

وی در پایان گفت: اميدوارم هرچه سریعتر از شر اين ويروس منحوس دور شويم وهمه ي مردم در سلامت كامل در كنار خانواده توانند همانند قبل بدون هيچ گونه استرسي مشغول به فعاليت شوند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده