سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته مربیان فدراسیون خبر داد؛

تشکیل 25 پرونده برای مربیان تکواندو به  ارزش۳۵۰ میلیون تومان/ اجباری بر استفاده از بیمه سرمد وجود ندارد

مسئول کمیته مربیان فدراسیون گفت: در یک‌سال گذشته نزدیک 25 پرونده دیه به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان برای مربیان تکواندو در بیمه سرمد تشکیل و مبلغ ۵۸ میلیون تومان خسارت از طرف شرکت بیمه سرمد پرداخت شده است .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ حسینعلی نظری رییس کمیته مربیان فدراسیون  با بیان اینکه بیمه مسئولیت مدنی مربیان اجباری است ولی الزامی برای استفاده از بیمه شرکت خاصی وجود ندارد گفت: در یک‌سال گذشته نزدیک 25 پرونده دیه به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان برای مربیان تکواندو در بیمه سرمد تشکیل و مبلغ ۵۸ میلیون تومان خسارت از طرف شرکت بیمه سرمد پرداخت شده است و مابقی نیز در دست اقدام می باشد.

مسئول کمیته مربیان افزود: به عنوان مثال در دو پرونده مربوط به مربیانی از استان های خراسان رضوی و تهران به دلیل شکستگی بینی  و فک در حین تمرین، به ترتیب مبلغ ۲۷ و ۳۲ میلیون تومان خسارت پرداخت شده است. این مبالغ قابل توجه دلیلی بر لزوم بیمه مسئولیت مدنی مربیان است چرا که اگر این مربیان دارای بیمه مسئولیت نبودند بایستی هم درگیر امور قضایی می شدند و هم مبلغی چندین برابر حق بیمه پرداختی را به عنوان دیه پرداخت می کردند. 

مربی درجه یک تکواندو کشورمان در پاسخ به این سوال که برخی باشگاه‌هایی که خود دارای بیمه مسئولیت هستند و نام مربی  هم در بیمه نامه ذکر شده است توضیح داد: بیمه نامه مسئولیت باشگاه‌ها تنها برای پرداخت دیه سهم باشگاه است و ذکر نام مربی برای تطبیق گزارش‌های حادثه می باشد. چنانچه در این باشگاه‌ها، مربی در وقوع حادثه مقصر شناخته شود، خودش باید مبلغ دیه را پرداخت کند و شرکت بیمه هزینه را متقبل نمی شود. 

حسینعلی نظری تاکید کرد: بیمه نامه‌های مسئولیتی که متقبل پرداخت دیه سهم مربی شوند، مورد تایید ما هستند و در سامانه فدراسیون ثبت می‌شوند.

وی همچنین در خصوص بیمه حوادث ورزشکار گفت: این بیمه به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی مسئولیت مربی را پوشش نمی دهد. 

مسئول کمیته مربیان فدراسیون تکواندو افزود: با وجود افزایش قابل توجه سقف تعهدات بیمه در سال‌جاری به ۴۴۰ میلیون تومان، اما مبلغ بیمه نامه افزایش چندانی نداشته و کمتر از ۳۰۰ هزار تومان است. مضاف بر اینکه به منظور رفاه حال مربیان شرایط واریز قسطی حق بیمه در دو نوبت و فاصله زمانی ۲ ماهه فراهم شده است. 

وی خاطر نشان کرد: مزیتی که بیمه سرمد دارد این است که نیازی به انجام تشریفات قضایی نبوده و بعد از پرداخت خسارت به زیان دیده از ایشان رضایت برای عدم شکایت اخذ می‌شود و بدین ترتیب از گرفتاری مربیان تکواندو در فراز و نشیب‌های امور قضایی پیشگیری خواهد شد. 

رییس کمیته مربیان فدراسیون تکواندو در پایان اعلام کرد: فدراسیون به صورت جدی پیگیر فراهم کردن امکان تعلیق بیمه نامه برای مربیان است. بدین معنی که مربی بیمه را انجام دهد ولی می‌تواند بیمه نامه را به مدت معلومی به حالت تعلیق درآورد تا زمانیکه باشگاه ها مجددا رونق بگیرند. انشالله به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد. همچنین پیشنهاداتی برای استفاده جامعه تکواندو از خدمات بیمه‌ای با تخفیف و بصورت اقساطی نظیر بیمه بیکاری، عمر، ثالث و بدنه خودرو مطرح شده که در مرحله جمع بندی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده