سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیش از بازی‌های المپیک 2021 صورت می‌گیرد؛

برنامه‌ریزی جدی نخست وزیر و فرماندار توکیو برای مقابله با ویروس کرونا

"شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن و "یوریکو کویکه" فرماندار توکیو به منظور برنامه ریزی برای مقابله با ویروس کرونا پیش از بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2021 به توافق رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن و "یوریکو کویکه" فرماندار توکیو به منظور برنامه ریزی برای مقابله با ویروس کرونا پیش از بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2021 به توافق رسیدند.

"شینزو آبه" ضمن تبریک به "یوریکو کویکه" که با کسب 59.7 درصد آرا به عنوان فرماندار توکیو انتخاب شده است، گفت: بیشتر از گذشته با هم همکاری خواهیم کرد.

"کویکه" و "آبه" از سال 2017 که کویکه به عنوان شهرداری مستقل حزب لیبرال دموکرات نخست وزیر را ترک کرد، رقیب سیاسی یکدیگر شناخته شدند.

مدیریت "کویکه" در زمان شیوع ویروس کرونا توسط شهروندان در مقایسه با عملکرد "آبه"، مورد قبول بود، در حالیکه "آبه" انتقادات زیادی به دلیل ممانعت او از اعمال محدودیت داشت.

کویکه گفت: من با کمک و قدرت دولت بر همه گیری ویروس کرونا پیروز می‌شوم و برگزاری المپیک و پارالمپیک پیش‌رو می‌تواند گواهی براین ادعا باشد.

در رای گیری نیز که همزمان با انتخابات فرمانداری توکیو انجام شد، 63 درصد شهروندان تایید کردند که "کویکه" توان فائق آمدن بر بحران کوید 19 را خواهد داشت. او درصدد راه اندازی مرکز کنترل بیماری در توکیو به منظور رویارویی با شیوع بیش از حد ویروس است. البته کویکه این تصمیم را پس از این که برای چهارمین روز متوالی تعداد مبتلایان به 100 نفر در یک روز رسید، گرفت.

"کویکه" اظهار داشت: محافظت از جان و شرایط حیاتی شهروندان توکیو در برابر شیوع ویروس را به خوبی متعهد می‌شوم و استراتژی اقتصادی را نیز طراحی می‌کنم.

تاکنون بیش از 19700  نفر در ژاپن به کرونا مبتلا شدند و 977 نفر جان خود را ازدست داده اند. دیروز مبتلایان جدید 102 نفر بوده که از 4 جولای که 131 نفر را شامل می‌شده رو به کاهش است.

بازی‌های المپیک توکیو پیش از این بحران قرار بود در این ماه برگزار شود، اما به دلیل اتفاقات اخیر تا جولای و آگوست 2021 تغییر یافت.

تحقیقات نشان می دهد که 77 درصد شهروندان توکیو معتقدند که برگزاری بازی‌ها در سال آینده هم انجام پذیر نیست.

به تعویق افتادن توکیو 2020، چالش‌های اجرایی زیادی را برای برگزار کنندگان در پی داشته و بارها تکرار کردند که تاخیر دوباره در برگزاری المپیک امکان پذیر نیست.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده