سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تمجید: مسابقات لیگ صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد/ سلامت بازیکنان مهم‌ترین اولویت ما است

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: با وجود اینکه شاهد برگزاری مسابقات آنلاین در بخش‌های مختلف هستیم اما رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک پومسه صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ‌ تکواندو با بیان اینکه ثبت‌نام برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک و برتر پومسه تا روز چهارشنبه – 25 تیرماه امکان‌پذیر است در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با وجود اینکه شاهد برگزاری مسابقات آنلاین در بخش‌های مختلف هستیم اما رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک پومسه صرفا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان آغاز لیگ افزود: بدون شک سلامت بازیکنان در هر دو بخش پومسه و کیوروگی مهمترین اولویت فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ است و رقابت‌ها زمانی آغاز خواهد شد که کشور از این وضعیت بحرانی خارج شده و حالت ثبات پیدا کند تا بتوانیم با آرامش خاطر شاهد رقابت تکواندوکاران باشیم.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: فدراسیون و سازمان لیگ شرایط همه استان‌ها را برای برگزاری مسابقات در نظر می‌گیرد؛ در حال حاضر استان‌هایی در وضعیت قرمز قرار دارند که پومسه‌روهای خوبی در اختیار دارند و قطعا زمانی مسابقات را آغاز می‌کنیم که شرایط بهتر شده باشد.

تمجید اینطور ادامه داد: محل برگزاری مسابقات طبق سنوات گذشته در فدراسیون است و اگر استانی نیز تقاضای میزبانی داشته باشد چنانچه از لحاظ کرونا در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، می‌توانیم به عنوان میزبان انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: تمام عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر با سازمان لیگ و فدراسیون در ارتباط باشند و اخبار موثق را از سایت فدراسیون رصد کرده و به شایعات توجهی نکنند.

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها تا روز چهارشنبه است و عزیزان در این بازه زمانی ثبت‌نام‌های خود را انجام دهند تا آمار شرکت کنندگان را به صورت کامل داشته باشیم و بتوانیم برای برگزاری رقابت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده