سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استرداد بلیت های خریداری شده توکیو 2020

کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو2020 طی اقدامی روند بازپرداخت مبلغ بلیت های پیش خرید شده توسط تماشگران را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، تماشاچیان و متقاضیانی که نمی توانند بدلیل تعویق بازی های المپیک در مکان و استادیوم های ورزشی حاضر شوند، می توانند هزینه بلیط های پیش خرید شده خود را از طریق کمیته برگزاری توکیو 2020 دریافت نمایند.

 تا کنون بیش از 4/48 میلیون بلیت برای بازی های المپیک و بیش از 970هزار بلیط برای بازی های پارالمپیک توسط سامانه ها و بنگاه های بلیط فروشی ژاپن به فروش رسیده است. بر این اساس، بلیت های خریداری شده با اولویت پذیرش در سال 2021 برای افرادی که قادر به تماشای رقابت ها نیستند قابل استرداد خواهد بود.

گفتنی است، پس از تعویق بازی های المپیک سناریوی برگزاری رویداد در ابعاد کوچکتر و برگزاری بدون تماشاگر به عنوان اقدامات پیشگیرانه در شرایط کرونا به کمیته بین المللی المپیک پیشنهاد شده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده