سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلسه ریاست هیات تکواندو استان زنجان با کمیته روابط عمومی برگزار شد

جلسه ریاست هیات تکواندو استان زنجان با کمیته روابط عمومی روز شنبه - 21 تیرماه در محل اجلاس خانه تکواندو استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، عصر روز شنبه - 21 تیرماه، هیات تکواندو استان میزبان یکی از استراتژیکی‌ترین کمیته های خود بود تا برنامه و راهبرد و هدف آن را در خصوص تعالی و پویایی تکواندو استان بررسی نماید.

در این جلسه علی سپهری رییس هیات و مجید بهرامی مسئول جدید کمیته روابط عمومی به همراه اعضای این کمیته حضور داشتند تا تفکر و ایده های خود را برای هر چه بهتر راهبردی نمودن کارکردهای روابط عمومی روی هم تجمیع نمایند.

ابتدای جلسه که با صحبت های بهرامی همراه بود از هماهنگ عمل نمودن اعضای کمیته، نقش و رویکرد آن در خصوص پیشرفت تکواندو گفت‌وگو شد و سپس هر یک از اعضا به معرفی خود پرداخته و تخصص و علاقه خود را در موضاعات مختلف که می تواند به روابط عمومی کمک کند، اعلام نمودند.

در ادامه سپهری ریاست هیات تکواندو استان از مسئولیت موثر و خطیر این کمیته در خصوص ایجاد انگیزش و موج مفید بین خانواده بزرگ تکواندو گفت و افزود: روابط عمومی یعنی 24x7 به این معنی که اگر میخواهد از قافله عقب نماند باید 7 روز هفته را بصورت 24 ساعته پای کار باشد تا همه تلاش ها و مساعی همراهان خود را بدون عیب و نقص در ویترین مجموعه جای دهد.

وی با اشاره به دوری از هر گونه شعار زدگی و دل خوش کردن به تعریف های مرسومی که از روابط عمومی در سراسر دنیا موجود می باشد، عملیاتی بودن این کمیته را در تمامی عرصه های فعالیت یکی از مهم ترین راهکارهای موفقیت دانست و گفت: روابط عمومی باید همواره حضور داشته و موارد و مسائل را با کمال صداقت و امانت داری به نمایش بگذارد، دیگر گذشت دورانی که از روابط عمومی به عنوان نصاب بنر و پلاکارد یاد می‌شد، با توجه به سیر نمودن در عصر دیجیتال و انفجار اطلاعاتی که رخ داده مجموعه ای موفق خواهد بود که در این خصوص به روز بوده و در کمترین زمان ممکن خوراک قابل پذیرش و با کیفیت مطلوب و بالا را به مخاطبین خود ارائه دهد و این نمی شود مگر با تسلط به امکانات روز این حوزه و مخاطب شناسی درست که از دل افکار سنجی مناسب در فرصت های مختلف صورت می گیرد.

علی سپهری متنوع بودن کارهای این حوزه را یکی از جذابیت های روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم محکوم به تلاش در عرصه های سایبری و فضای مجازی هستیم چرا که دنیای بچه‌های نسل جدید ما در گوشی موبایل شان ختم می شود و هر چقدر بتوانیم در دنیای آن‌ها هنرمندانه، خلاقانه و جاذبانه حضور پیدا کنیم شک نکید نفوذپذیرتر و در مسئولیتی که بر عهده ما نهاده شده است موفق‌تر خواهیم بود و این نیاز به گفتن ندارد چون اگر کار خوب،  بجا و هدفدار انجام شود خود صدا خواهد کرد و احتیاجی به تعریف و تمجید نخواهد داشت، البته این ناهی از کوشش در عرصه دیگر نبوده و تلاش و حرکت این حوزه در پکیج و بسته بندی کامل متشکل از همه عرصه‌ها می باشد.

وی نگاه به کارهای مصور و امروزی همچون اینفوگرافی، موشن گرافی و انیمیشن که از کلیک خوری بالایی برخوردار هستند را ملزومه حرکت مناسب دانست و گفت: در زمان حال مردم دیگر وقت و حوصله سپری نمودن زمان بیشتر نسبت به حصول اطلاعات ندارند بلکه دنبال جذب آن با صرف کمترین زمان ممکن هستند.

در پایان رییس هیات تکواندو استان تعامل مناسب با تمامی همراهان، نمونه بودن از لحاظ رفتار، کردار، ظاهر، گفتار و ادب را مشخصه های بارز تلاشگران این عرصه عنوان نمود و مقرر گردید جلسه ای در هفته آینده برای مهندسی روابط عمومی هیات استان با حضور 8 عضو این کمیته استراتژیک و اثرگذار در دفتر هیات تشکیل شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده