سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خلیفه: سمینار بین‌المللی علمی تخصصی تکواندو به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار می‌شود/ این همایش به دانشجویان دکتری کمک بسیاری می‌کند

سیدنعمت خلیفه دبیر علمی سمینار  بین المللی تخصصی تکواندو گفت:  این سمینار به صورت آنلاین و با مشارکت مراکز معتبر بین‌المللی و حضور اساتید بزرگ داخلی و خارجی صاحب نظر در علوم ورزشی و تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

چهارمین سمینار ملی و اولين سمينار بين المللی علمی تخصصی تکواندو به مناسبت روز جهانی تکواندو و با همکاری انجمن علمی مدیریت ورزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، ۱۴ شهریورماه به میزبانی کشورمان و بصورت آنلاین برگزار می‌گردد.

سیدنعمت خلیفه دبیر علمی سمینار بین‌المللی تخصصی تکواندو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: براساس تفاهمنامه‌ای که با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، انجمن علمی مدیریت ورزش ایران و دانشگاه علامه طباطبایی صورت گرفت، مقرر شد کار مشترکی با محوریت فرصت‌ها و چالش‌های همه گیری ویروس کرونا و مواردی که فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو ایران با آن مواجه است، انجام شود و این سمینار برگزار گردد.

وی اینطور ادامه داد: این سمینار با دیگر سمینارهایی که تا به امروز در فدراسیون‌های ورزشی برگزار شده متمایز می‌باشد چراکه دارای مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است و این موضوع اهمیت دو چندانی به این سمینار می‌بخشد. همچنین مجوز doi را دارد، چکیده انگلیسی آن نیز در پایگاه اطلاع رسانی CIVILICA چاپ خواهد شد و این موارد نشان دهنده اعتبار بالای همایش خواهد بود که در نوع خود منحصر به فرد است.

خلیفه در ادامه با بیان اینکه این سمینار به دانشجویان مقطع دکتری کمک شایانی خواهد کرد، افزود: با توجه به اینکه دانشجویان مقطع دکترای تربیت بدنی برای اینکه بتوانند از رساله خود دفاع کنند باید حتما یک مقاله داشته باشند و همچنین وقتی کار دفاع به پایان رسید می‌بایست یک مقاله دیگر در یک مجله معتبر ارائه دهند تا بتوانند تسویه حساب کنند، این سمینار به آنها کمک زیادی می‌کند؛ همچنین براساس بخشنامه‌های جدید باید دو مقاله و یک همایش ارائه دهند که با توجه به شرایط می‌توانند از امتیاز این سمینار بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: سمینار بین‌المللی علمی تخصصی تکواندو به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار می‌شود و سخنرانان ویژه‌ای در این سمینار شرکت خواهند کرد؛ همچنین فدراسیون جهانی تکواندو نیز در برگزاری این سمینار مشارکت دارد. در کنار همایش و مقالاتی که ارسال می‌شود، دو کارگاه آموزشی تخصصی خواهیم داشت تا مربیان، قهرمانان و داوران بتوانند از آن استفاده کنند که قطعا در ارتقاء دانش افزایی آنها تاثیر به سزایی دارد.

خلیفه اینطور ادامه داد: از اساتید، قهرمانان و کسانی که در این راه تلاش می‌کنند دعوت می‌کنم در این همایش شرکت کرده و مقاله خود را ارسال نمایند. این مقاله دارای ISC می‌باشد، از اعتبار بالایی برخوردار است و برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود.

دبیر علمی سمینار گفت: سمینار بین‌المللی علمی تخصصی تکواندو، همایش بسیار خوبی خواهد بود؛ ما میهمانان خارجی به همراه مقالات مختلف را خواهیم داشت و اساتید بزرگی که در علوم ورزشی و تربیت بدنی صاحب نظر هستند، در این همایش شرکت خواهند داشت. همچنین سعی کردیم اعضای کمیته علمی سمینار را از تمامی دانشگاه‌های ایران و افرادی که در جایگاه بالای علمی و همچنین از خانواده تکواندو هستند، انتخاب کنیم.

خلیفه در پایان گفت: با توجه به شرایطی که داریم و محورهای همایش، پیش‌بینی می‌کنم استقبال خوبی صورت بگیرد و انشاءالله از خروجی مقالات بتوانیم با توجه به وضعیتی که ویروس کرونا حاکم کرده است در راستای بهتر شدن وضعیت تکواندو ایران و دنیا استفاده کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده