سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری چالش بزرگ تمرین درخانه استان زنجان

چالش بزرگ تمرین در خانه تکواندو زنجان در ایام تعطیلی باشگاه ها و با هدف ایجاد انگیزه در تکواندوکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، چالش بزرگ تمرین در خانه تکواندو زنجان در ایام تعطیلی باشگاه ها و با هدف ایجاد انگیزه در تکواندوکاران برگزار شد.

ورزش تعطیل نیست؛ شعاری که صرفا یک جمله نبود و در روزهای پرتلاطم کرونایی و قرنطینه هیات تکواندو استان زنجان دست به چالش همگانی زد که هدف ایجاد انگیزه در تکواندوکاران استان بود.

چالش تمرین در خانه با شعار در خانه بمانیم و تمرین کنیم، از اوایل فروردین ۱۳۹۹ آغاز شد و با ارسال بیش از سیصد کلیپ از خانواده بزرگ تکواندو استان همراه بود. پس از اتمام زمان ارسال کلیپ و با بررسی تیم روابط عمومی، در مجموع 20 کلیپ به عنوان فیلم منتخب وارد نظرسنجی همگانی در کانال تلگرام هیات تکواندو استان شدند که پس از شرکت بیش از ۲۵۰۰ نفر، دو بانوی تکواندوکار استان با کسب حداکثری آرا به عنوان برندگان این چالش بزرگ معرفی گردیدند. 

ثنا نوروزی  از زنجان با ۵۵۰ رای و فاطمه کریمی از ابهر با ۳۷۰ رای توانستند بیشترین رای را به خود اختصاص دهند و رتبه های اول و دوم نظرسنجی را به خود اختصاص دهند. 

در نهایت نیز با حضور ریاست جدید هیات تکواندو استان زنجان و مسئول کمیته روابط عمومی وقت از برندگان چالش بزرگ "تمرین در خانه" تقدیر به عمل آمد و جوایزی به رسم یادبود به برندگان اهدا گردید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده