سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری آیین اهدای مدال بختیاری قهرمان ارزنده استان زنجان

آیین اهدای مدال امیرسینا بختیاری قهرمان ارزنده استان زنجان به آستان قدس رضوی در دفتر نماینده ولی فقیه استان روز چهارشنبه - 25 تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان زنجان، در سالروزمیلاد با سعادت شمس الشموس امام رضا (ع) بود که خبر اهدا مدال‌های قهرمانان ارزنده کشورمان(بختیاری، نجفی و عزیزی) به موزه آستان قدس رضوی در خروجی سایت فدراسیون تکواندو  قرار گرفت خبری که دل‌ هزاران قهرمان و علاقه مند به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را تسلی داده و در این وانفسای کرونایی که خیلی‌ها از زیارت حرم مطهر ضامن آهو محروم بودند مشعوف نمود.

در این بین اهدای مدال‌های طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2018 و قهرمانی نوجوانان آسیا 2019 امیرسینا بختیاری این قهرمان با اخلاق، زنجانی‌ها را بیش از پیش مفتخر نمود.

برهمین اساس روز چهارشنبه - 25 تیرماه مقارن با 23 ذوالقعده 1441 که روز زیارتی امام هشتم نیز نامگذاری شده است دفتر نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان میزبان فرماندار زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان، سپاه ناحیه زنجان، روئسای قبلی و جدید هیات تکواندو استان و جمیع علاقه مندان و خانواده امیرسینا بختیاری بود تا مدال‌های خوش رنگ امیرسینا با توجه به اینکه در این ایام امکان تشرف به حرم رضوی ممکن نبود به نمایندگان آستان در استان تحویل گردد تا در فرصت مقتضی به صورت حضوری در محضر حضرت یار این مهم صورت پذیرد.

آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان در این مراسم گفت: ایران همواره مهد مدنیت، بزرگی و بزرگواری بوده و بعد از ورود دین مقدس اسلام، رسالت را با ولایت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت پذیرفته و این مدال افتخار ی است بر سینه این کهن دیار با ریشه ی مدنیت حداقل 8 هزار ساله، جوانانی که توجه به ریشه و هویت خود دارند از افتخارات ایران زمین هستند و جوانانی مثل امیر سینا بختیاری که در میدان ورزش  قهرمانند نمره قهرمانی آن ها در اخلاق و اعتقادات و ریشه ملی بالاتر است. 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امیدوارم این نهال برومند موفق در عرصه قهرمانی ملی و بین المللی در آینده درخت تناور و تنومند افتخارات ملی وجهانی برای کشور باشد، تبریک به همت بلند این جوان، خانواده ی محترم، مربیان و همه مشوقان و دست اندارکاران این مسیر عرض می نمایم.

حسنی مسئول نمایندگی آستان قدس در استان نیز ضمن تمجید از کار ارزشمند قهرمان تکواندو با ابراز تاسف از خروج برخی قهرمانان ورزش ملی و  قرار گرفتن درزیر پرچم کشورهای دیگر این حرکت معنوی و امیرسینا را بسیار ستودنی و مایه مباهات دانست و وظیفه مسئولین را الگوسازی این گونه رفتارها عنوان نمود.

این مراسم با تقدیم مدال‌ها به نماینده آستان قدس رضوی و تجلیل ارگان‌ها و نهادهای مختلف با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این عمل ارزشمند امیرسینا بختیاری به پایان رسید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده