سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آیین گرامیداشت سالروز شهادت بنیانگذار تکواندو استان زنجان برگزار شد

در سی و هشتمین سالروز شهادت پرویز عطایی جمعی از اساتید تکواندو زنجان در معیت مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش و تکواندو با بنیانگذار تکواندو در استان عهدی دوباره بستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، در سی و هشتمین سالروز شهادت پرویز عطایی جمعی از اساتید تکواندو زنجان در معیت مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش و تکواندو با بنیانگذار تکواندو در استان عهدی دوباره بستند.

این گرامیداشت که با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون دعوت عمومی روز جمعه - 27 تیرماه با حضور محدود شرکت کنندگان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای معنوی و عطر آگین به بوی شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای گمنام همراه بود بر سر مزار آن شهید والا مقام با حضور علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان، علی سپهری ریاست هیات تکواندو استان و جمعی از پیشکسوتان و علاقه مندان با فاتحه خوانی و نثار گل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  در این مراسم با اشاره به جایگاه اخلاق در ورزش، از اقدامات اداره کل جهت فرهنگ سازی این مهم در بین ورزشکاران و مربیان مانند برگزاری کلاس های اخلاق ورزشی در دوره های مربیگری پرداخته و اهداء مدال امیرسینا بختیاری به موزه آستان قدس رضوی را نمونه بارز این ارزش‌ها نام برد و در عین حال صحبت در مورد اخلاق ورزشی را ناکافی دانسته و پیاده سازی آن بصورت عملی توسط مربیان در باشگاهها را مهم قلمداد کردند.

خلیلی با اشاره به در پیش بودن کنگره 3000 شهید استان در سال 1400 از برنامه ریزی اداده کل برای ساخت یادمان شهید عطایی و رونمایی آن در کنگره مذکور خبر داد و گفت: امیدواریم در حد توانایی خود توانسته باشیم روهروی واقعی شهدا بوده و در دنیا و آخرت شرمنده آنها نباشیم چرا که ما همه داشته های خودمان را مدیون خون ارزشمند آنها هستیم.

در ادامه داود قارداشخانی و امیرحسن شهبازی از شاگردان اولیه شهید پرویز عطایی به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخته و گفتند: ایشان در کنار استاد تکواندو معلم اخلاق بود به دشمنی های منافقین و سوء قصد کردن چندین باره به جان شهید بزرگوار اشاره کرده و شهید عطایی را الگوی عملی جهت تلاش مربیان برای تربیت ورزشکاران موفق آینده ذکر نمودند.

سپس مداح اهل بیت نیز به ذکر مصیبت پرداخت.

در پایان علی سپهری ریاست هیات ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل ورزش برای حضور دلگرم کننده خود در جمع آنها و شرکت اعضاء در مراسم با توجه به شرایط حساس کرونایی مدد خواستن از شهدا را یکی از بهترین راههای خروج از مشکلات و بحران دانست و ابراز امیدواری کرد ان شالله شفاعت شهدای بزرگوار شامل حال همه حاضرین جمع و خانواده بزرگ تکواندو استان گردد، تا در مسئولیت سپرده شده روسیاه و شرمنده مردم و ولی نعمتان مجموعه نباشیم.

شایان ذکر است امسال با توجه به پروتکل های تعیین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا گرامیداشت سالروز شهادت آن شهید همام بیشتر بصورت فعالیت در فضای مجازی از جمله طرح مسابقات فرهنگی و ... انجام شده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده