سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تمجید: مسئول سلامتی تکواندوکاران هستیم / باید منتظر بمانیم تا وضعیت به شرایط نرمال برگردد

محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: حفظ تکواندوکاران برای ما اهمیت فراوانی دارد و خودمان را مسئول سلامتی آنها می دانیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محسن تمجید در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات سال جاری لیگ تکواندو، اظهار داشت: فدراسیون تکواندو به منظور برگزاری لیگ برتر و دسته یک این فصل باشگاههای کشور، پروتکلی را تهیه و به وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا ارسال کرده ولی هنوز در این رابطه جوابی به ما ندادند. کار دیگری نیز در جهت برگزاری لیگ انجام دادیم برای اطمینان بیشتر هم گفتیم تست تشخیص کرونا (پی سی آر) هم از بازیکنان گرفته شود. البته یک موضوع نیز خیلی مهم است که اگر یک استانی در وضعیت قرمز باشد و تعداد بازیکنان آن استان در تیمهای لیگی زیاد باشد، باید منتظر بمانیم تا وضعیت به شرایط نرمال برگردد.

وی ادامه داد: ولی زیر ساخت‌ها و بخشنامه برای انجام مسابقات کاملا آماده است و منتظر صدور مجوز هستیم. به هر حال امیدوارم امسال مسابقات کیوروگی برگزار شود ولی رقابت پومسه چون زد و خورد ندارد حتما برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو با اشاره به اینکه سلامت بازیکنان تکواندو برای فدراسیون و سازمان لیگ اهمیت فراوانی دارد، یادآور شد: هر جای که سلامتی تکواندوکاران در میان باشد، شخصاً خودم را مسئول می دانم، چون به منظور آماده سازی جهت شرکت در مسابقات لیگ به بیماری مبتلا شده است. این جوانان سرمایه‌های کشورمان هستند و برای آنها زحمت کشیده شده و همچنین آنها سالها تلاش کرده‌اند تا به جایگاههای بالایی ورزشی برسند و وقتی همه شرایط را در نظر می‌گیریم شاید درست نباشد، مسابقه‌ای برگزار کنیم. 

تمجید با اشاره به اینکه برگزاری رقابتهای لیگ برتر تکواندو به شرایط جامعه نیز بستگی دارد، خاطرنشان کرد: از تمامی مردم کشورمان خواهش می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک برای ریشه‌کن کردن این بیماری خطرناک بسیج شوند. وقتی حتی یک نفر رعایت نکند همه درگیر می‌شوند و در این شرایط بسیار سخت نیازمند همکاری تمام مردم هستیم. این موضوع مثل این است که در کشتی نشسته ایم و اگر حواس‌مان نباشد همه با هم غرق خواهیم شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده