سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سروی: برخی از اهداف تعیین شده برای ورزش بانوان تحقق یافته است

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: در چند سال اخیر برخی از اهدف تعیین شده برای ورزش بانوان تحقق یافته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، درباره عملکرد ورزش بانوان در چند سال اخیر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا عنوان کرد: در بحث کلی همیشه مستنداتی وجود دارد که نشان می‌دهد ورزش بانوان روز به روز پیشرفت کرده که فکر می‌کنم این اواخر هم بیش از گذشته شاهد تحقق اهداف تعیین شده در حوزه بانوان بودیم هرچند که هنوز هم امکان رشد و توسعه وجود دارد به شرطی که حمایت‌ها ادامه دار باشد.

وی افزود: اما در بخش تکواندو می‌توانم بگویم تکواندو بانوان به‌صورت جدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیگیری شد هرچند پیش از آن‌هم فعالیت‌هایی به‌صورت محدود وجود داشته اما پیش از آن ابتدا تکواندو بانوان زیرنظر انجمن تکواندو بانوان که زیرمجموعه سازمان تربیت بدنی بود آغاز به کار کرد و بعد به دلیل عملکرد خوب، وجود استعدادهای بالقوه و همچنین مورد تایید بودن لباس این رشته در بخش بانوان اولین مجوز‌های لازم جهت حضور در میادین بین‌المللی را کسب کرد.

سروی تصریح کرد: خوشبختانه اگر این چند دهه را مرور کنیم عملکرد کلی تکواندو خوب بوده در بخش بانوان هم این عملکرد قابل قبول است که به مهمترین بخش آن می‌توانیم به کسب مدال در المپیک اشاره کنیم. برای این دوره‌ هم در تلاش بودیم دو سهمیه را به دست بیاوریم که فعلا با شرایطی که کرونا به وجود آورد و باعث لغو و یا تعلیق مسابقات گزینشی شد همه چیز بلاتکلیف مانده است. بدون شک در این خصوص ما الان یک قدم عقب‌تر هستیم اما هدف‌مان تغییری نکرده و اگر شرایط مهیا شود دوباره با اوج به مسابقات و اردوها باز خواهیم گشت.

سروی در پایان در مورد زمان شروع رقابت‌های لیگ توضیح داد: با توجه به وضعیت حال حاضر برگزاری رقابت‌های لیگ برای فدراسیون مقدور نیست چراکه در این زمینه مرجع ما همچنان وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کروناست که تا به امروز هم هیچ مجوزی برای شروع اردوهای تیم‌ملی و یا برگزاری رقابت‌های لیگ به دست ما نرسیده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده