سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری جلسه کمیته‌های هیات تکواندو استان اصفهان

جلسه هایی به صورت مجزا میان مسئولین هیات تکواندو استان اصفهان با چهار کمیته فنی، مربیان ، داوران و آزمون روز چهارشنبه – 8 مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، جلسه کمیته های فنی، مربیان، داوران و آزمون استان با حضور شهرام الله آبادی رییس هیات، رسول متین فر دبیر، یدالله رضوانی نایب رییس آقایان، شهره اسفندیاری نایب رییس بانوان و ایمان زیدی دبیر روابط عمومی و امور بین الملل هیات تکواندو استان روز چهارشنبه - 8 مردادماه  برگزار شد.


نکاتی که بیان شد استعداد یابی هانمادانگ در میان تکواندوکاران بود و کمیته فنی نیز با تشکیل کارگروهی اقدام به بررسی عملکرد تیم های اعزامی استان به رقابت های کشوری در سال 97 و 98 کرد.


شهرام الله آبادی رئیس هیات در ابتدا یاد و خاطره مرحوم علی باقریان و مظاهر یزدی را گرامی داشت سپس بر ارتقاء سطح علمی و فنی مربیان و داوران تاکید کرد و در ادامه گفت: کمیته مربیان استان با توجه به تقسیم بندی مناطق باید پویایی بیشتری داشته باشد، بتواند بر کمیته مربیان شهرستان‌ها نظارت کرده و همکاری های لازم را با یکدیگر انجام دهند.

وی اذعان کرد که هدف اصلی هیات پرورش دادن بازیکنان المپیکی در سطح استان می باشد.

رسول متین فر دبیر هیات در این جلسه گفت: هیات درصدد تهیه وسایل تمرینی کامل برای تیم ها است و درجه بندی و تقسیم بندی داوران در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد.


یدالله رضوانی نایب رئیس آقایان به برگزاری دوره هایی متناسب با ضعف علمی مربیان اشاره کرد. وی بر برگزاری مسابقات داوری مجازی به منظور پویا شدن داوران استان و به روز بودن سطح علمی آنها تاکید کرد.


شهره اسفندیاری نایب رئیس بانوان نیز در این جلسه گفت: مربیان باید تعرفه آزمون های ارتقا کمربند را در باشگاه ها نصب نمایند و مطابق تعرفه هزینه ارتقا کمربند عمل کنند.

وی بر به روز بودن علم داوران تاکید کرد و افزود که کمیته داوران باید در راستای به روز شدن داوران گام بردارد. او بر شناسایی هنرجویان ضعیف در آزمون و تقویت آنها اشاره کرد تا با رفع عیب ها و برگزاری استاژهای آموزشی برای تکواندوکاران و مربیان، استان اصفهان بتواند همانند گذشته در رشته تکواندو بدرخشد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده