سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولین هیات تکواندو اصفهان با 3 کمیته

جلسه هم اندیشی مسئولین هیات تکواندو استان اصفهان با کمیته های روابط عمومی و امور بین الملل، فرهنگی و مسابقات استان صبح روز گذتشه (یکشنبه 12-مرداد ماه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، جلسه هم اندیشی کمیته‌های روابط عمومی و امور بین الملل، فرهنگی و مسابقات استان با حضور شهرام الله آبادی رییس هیات، یدالله رضوانی نائب‌ رییس آقایان، شهره اسفندیاری نائب رییس بانوان و ایمان زیدی دبیر روابط عمومی و امور بین الملل هیات تکواندو استان برگزار شد.

این جلسات پیرامون ارائه گزارش عملکرد هر کمیته و پیشنهاد راهکارهایی به منظور پویا شدن ورزش استان در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

مسئولین در این جلسات اذعان داشتند که قلب هر سازمان روابط عمومی آن سازمان به جهت انعکاس اخبار و رویداد های آن مجموعه می باشد.

در این جلسه شهرام الله آبادی رییس هیات به راهبردهای فرهنگی اشاره کرد و بر انجام پر قدرت و مستمر فعالیت های فرهنگی تاکید نمود.

الله آبادی در ادامه جلسات با کمیته مسابقات افزود که از تمام پتانسیل های سطح استان در شرکت در مسابقات مجازی باید استفاده شود تا ورزش تکواندو استان دچار رکود نگردد و ورزشکاران بتوانند آمادگی خود را همچنان حفظ کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده