سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در نشست بزرگان و پیشکسوتان تکواندو استان؛

خلیلی: هیات تکواندو تهران خانه شماست/ با همدلی و انسجام برای نسل فعلی الگو باشیم

نشست هم اندیشی بزرگان و پیشکشوتان تکواندو استان تهران روز گذشته (یکشنبه - 12 مردادماه) با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو پایتخت و جمعی از پیشکسوتان در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نشست بزرگان و پیشکسوتان تکواندو پایتخت به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت( عید قربان تا غدیر)با حضور علی خلیلی رییس هیات تکواندو تهران،مسعود لشکری دبیر هیات،حمید کولجی رییس کمیته پیشکسوتان به همراه جمعی از بزرگان تکواندو ایران و تهران روزگذشته یکشنبه ۱۲ مرداد ما در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار شد .

در ابندای این نشست مسعود لشکری دبیر هیات استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته پیشکسوتان و ارائه برنامه های این کمیته در سال جاری،ازتدوین آیین نامه پیشکسوتان خبر داد.

وی گفت: جا دارد درابتدا از زحمات استاد گرانقدر حمید کولجی رییس پیشسکوتان استان تشکر و قدردانی کنم که در این مدت برای برگزاری و دورهم بودن این جمع بزرگ و ارزشمند زحمات زیادی را کشیدند،به طور حتم حضور شما عزیزان در خانه تکواندو پایتخت بسیار اتفاق مهمی است و می بایست قدر این لحظات را بدانیم و از تجارب شما بهره مند شویم چرا که بسیار از افتخار افرینی های تکواندو حاصل دسترنج و زحمات شما مردان بزرگ است که همواره باید قدر دان باشیم .

دبیر هیات استان  ضمن تشکر و قدردانی از زحمات استاد حیدر حقیقی مسئول پیشین کمیته پیشکسوتان استان در ادامه بیان داشت :براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ،در نظر داریم اولین گردهمایی بزرگان تکواندو ایران و تهران را در آبان ماه برگزار نماییم که امیداورام با کاهش و رفع کامل ویروس کرونا،بتوانیم این گردهمایی را به نحو احسن برگزار نماییم.


در ادامه این دیدار و نشست صمیمی علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران ضمن خیر مقدم و تبریک عید قربان و غدیر بیان داشت ؛خداروشاکریم که امروز در جمع شما مردان بزرگ تکواندو ایران هستم حضور شما برای ما همچون طلای است که هیچ گاه عیارش کم نمی شود ،جا دارد از برادر بزرگوارم آقای کولجی تشکر ویژه کنم که این بزرگان را کنار هم جمع کردند.

سکاندار هیات استان تهران بیان داشت:هدف از برگزاری این نشست همدلی و انسجام بیشتر و شناسایی شما عزیزان به نسل فعلی است،به طور حتم زمانی که این اتحاد و وحدت حفظ شود می توانیم الگوی بسیار خوبی برای نسل جدید باشیم ،خانه تکواندو تهران خانه شماست و می بایست با حضورتان در تمامی موارد برا ی کمک وارتقاء تکواندو پایتخت به ما کمک کنید تا بتوانیم تهران را به جایگاه والاتر برسانیم .

در ادامه این نشست،پیشکسوتان تکواندو استان با رییس هیات  به گفتگو پرداختند و در پایان احکام اعضاء کمیته پیشکسوتان  اهدا ء شد .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده