سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دکتر علی‌نژاد: تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها است/ راه‌اندازی اپلیکیشن تخصصی، تدبیر خوبی است

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ایران است و در ارزیابی صورت گرفته در سال 98 یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ دکتر مهدی علی‌نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو گفت: خوشحالم در روز رونمایی از اپلیکیشن تکواندو در جمع قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده این رشته حضور دارم. تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ایران است و در ارزیابی صورت گرفته در سال 98 یکی از سه فدراسیون برتر کشور بود. توفیقاتی که این رشته در تمامی رده‌های سنی و در بخش آقایان و بانوان داشت، ویژه بوده است. خوشحال هستیم که مسئولان فدراسیون تکواندو همچون گذشته به کلام حضرت امیر (ع) عمل کردند که فرزند زمانه خویش باش. امروز زمانه ما، عصر تکنولوژی و اطلاعات است و اگر بخواهیم در مسیر پیشرفت گام برداریم باید از این ابزارها استفاده کنیم و ویروس کرونا مزید بر علت شد تا یادمان باشد از روش‌های دیگر می‌توانیم برای زندگی خود استفاده کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی اپلیکیشن تخصصی تکواندو تدبیر مناسب و خوبی است و جا دارد همه فدراسیون‌ها چنین امکانی را فراهم کنند. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش افزود: واقعا ارزشمند است که در دوره ای که ویروس کرونا فعالیت ها را تحت شعاع خود قرار داده، فدراسیون تکواندو بیش از 60 دوره بازآموزی و دانش آفزایی را به صورت آنلاین برگزار کرده  و این نشان می‌دهد واقعا تدبیر صورت گرفته و کار متوقف نشده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: چشم برهم بزنیم المپیک رسیده است. در بخش مردان دو سهمیه توسط تکواندو کسب شده است و امیدواریم در بخش بانوان نیز دو سهمیه کسب کنیم، چرا که ما روی افتخارآفرینی تکواندو حساب کردیم. در تلاش هستیم هر چه زودتر مجوز آغاز فعالیت‌ها و شروع اردوها دریافت کنیم و در اولین فرصت تمرینات متمرکز را با رعایت پروتکل‌ها آغاز کنیم. قطعا سلامت ورزشکاران اولویت است و این ویروس کرونا نشان داد در موج دوم رفتارهای متفاوتی دارد و جوان، پیر یا ورزشکار نمی‌شناسد؛ تعدادی از قهرمانان ما شرایط حادی پیدا کردند و به هیچ وجه نمی‌توان این ریسک را بکنیم که ورزشکاران که سرمایه‌های ملی ما هستند را در معرض خطر قرار دهیم.

وی با توصیه به قهرمانان تکواندو عنوان کرد: ورزشکاران عزیز، دوران قهرمانی دوران کوتاهی از زندگی ورزشی است و اگر دوره ورزشی را  100 سانتی‌متر یک خط کش لحاظ کنیم، دوران قهرمانی تنها 15 سانتی‌متر این خط کش است و باقی ان به دوره پس از قهرمانی است، بنابراین آن چیز که برای ورزشکار می‌ماند اخلاق، منش پهلوانی و راه درست است و کسانی که به حاشیه رفتند، دوران قهرمانی کوتاهی داشتند و خواهش می‌کنم بحث اخلاق و فروتنی سرلوحه ورزشکاران باشد و شرایط الگو بودن را داشته باشد. شرایط الگو بودن شرایط یک زندگی درست است؛ امثال شهید زمانی‌نیا حجت‌های تکواندو هستند که در خطیرترین موقعیت‌ها از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند و در نهایت به فیض شهادت رسیدند. امیدوارم این شهدا الگوی قهرمانان باشند و قهرمانان الگوی جوانان نیز باشند. خانواده تکواندو خانواده باشخصیت و با شناسنامه‌ای است و به عنوان کسی که در نوجوانانی تکواندو کار کردم از حضور در این خانواده به خود می‌بالم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده