سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پولادگر: هدف ما ارتقای سطح خدمات به خانواده تکواندو است/بیمه مسئولیت مربیان با شرایط قبلی برای دو سال تمدید شد

رییس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن در راستای وظیفه ما و ارائه خدمات سریع‌تر، راحت‌تر و گسترده‌تر و ارتقاء خدمات به جامعه تکواندو طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم  و عرض تبریک دهه ولایت، عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: صحبت‌هایم را آغاز می‌کنم با نام و یاد شهید وحید زمانی نیا شهید شاخص ورزش کشور که افتخاری است بر پیشانی جامعه تکواندو کشور به عنوان یکی از همرزمان شهید بزگوار سردار قاسم سلیمانی که در رکاب ایشان به شهادت رسید.

وی افزود: فدراسیون تکواندو در دوران کرونا و با محدودیت‌ها و شرایط خاصی که به ویژه بر ورزش کشور ایجاد شده بود تمام تلاش خود را انجام داد تا تمام فعالیت‌ها خود را انجام بدهد. سه دوره آزمون غیرحضوری را با حضور 25 هزار و 78 نفر برگزار کردیم و این استقبال قابل توجه برای ما غیرمنتظره بود. همچنین دوره‌های دانش‌افزایی را که هر ساله در سه ماهه اول سال برای مربیان برگزار می‌کنیم، امسال هم این توفیق را داشتیم که 64 دوره دانش افزایی را به صورت غیرحضوری با شرکت 5294 مربی برگزار کنیم. دوره‌های هماهنگی داوران 72 دوره در دو بخش کیوروگی و پومسه به صورت غیرحضوری و با  4340 داور از سراسر کشور پیگیری شد.

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مسابقات غیرحضوری پومسه را تحت عنوان "جام بزرگ مهربانی" برگزار کردیم که از استقبال بسیار خوبی برخوردار بود و عواید حاصله از آن برای پویش کمک‌های مومنانه صرف شد. مسابقات غیرحضوری قرآنی "جام رمضان" نیز با حضور 150 شرکت کننده برگزار شد.

وی تصریح کرد: ستاد رزمایش همدلی در فدراسیون تحت عنوان پویش دست‌های خدایی از ابتدای اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و 20 استان فعال از 31 کشور در این رزمایش شرکت کردند که بالغ بر 350 میلیون در قالب 1500 بسته‌ معیشتی کمک جمع‌آوری و تقدیم برادران آسیب دیده تکواندو در سراسر کشور شد. برای برگزاری همایش تخصصی و علمی بین‌اللمللی تکواندو به صورت آنلاین برنامه‌ریزی داریم تا در روز جهانی تکواندو آن همایش را برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن در راستای وظیفه ما و ارائه خدمات سریع‌تر، راحت‌تر و گسترده‌تر و ارتقاء خدمات به جامعه تکواندو طراحی شده است. قطعا در ابتدا نواقصی وجود دارد اما درخواست داریم از همه عزیزان ما را برای تکمیل آن کمک کنند. تلاش ما این بود این اپلیکیشن تمام نیازهای خانواده تکواندو را در زمینه‌های آموزش، اخبار، اطلاعات و ... برطرف کند و یک قدم رو به جلو برداریم. ویروس کرونا در حال حاضر جز خانواده ما شده است، باید با آن زندگی کنیم و می‌بایست خود را آماده کنیم با این شرایط خاص و ویژه به فعالیت‌های خود در همه حوزه‌ها ادامه بدهیم. باید تلاش کنیم از این شرایط خاص عبور کنیم، انشالله به روزهای عادی بازگردیم و مجددا تمرینات را آغاز کنیم. اگر تا به الان تمرینات ما شروع نشده است صرفا به خاطر حفظ سلامتی قهرمانان بوده است. قطعا اگر شرایط مهیا شود به زودی اردوها را شروع  می‌کنیم، چون تقریبا برگزاری المپیک قطعی شده است و ما با رعایت پروتکل‌ها تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

پولادگر عنوان کرد: امروز با راه اندازی اپلیکیشن، یک چالش فنی را برای قهرمانان شروع خواهیم کرد و امیدوارم اهالی تکواندو در آن شرکت کنند و قطعا این چالش یک ایجاد انگیزه، تلاش و فعالیت بیشتر است.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: از سال گذشته بیمه مسئولیت مدنی مربیان اجباری شده است و این به خاطر حفظ منافع مربیان حرفه‌ای و حمایت از آنها بوده است. در سال جاری هم این بیمه ادامه دارد اما با شرایط خاص و هیچ هزینه‌ای افزایش پیدا نکرده است. در استفاده از بیمه سرمد هیچ اجباری نیست اما این بیمه شرایطی را ایجاد کرده و مربیان می‌توانند سه ماه بیمه خود را تعلیق و اقساط پرداخت کنند. هفته گذشته در راستای حمایت از مربیان عزیز یک امتیاز دیگر این شرکت در نظر گرفت و بیمه سال گذشته با شرایط قبلی برای دو سال تمدید و قابل استفاده شد که این خدمتی به مربیان فعال تکواندو است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده