سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عسکری: رقبا زنگ خطر را برای ما به صدا درآوردند/ تلاش کردیم آمادگی نسبی تکواندوکاران را حفظ کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: رقبای ما از نظر شرایط تمرینی و برگزاری اردو بسیار جلوتر از ما هستند و این برای ما زنگ خطری جدی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: متاسفانه بیشتر کشورها تمرینات خود را بصورت جدی آغاز کردند تا جایی که کره جنوبی رقیب اصلی ما با ۳۰۰۰ ورزشکار مسابقات داخلی برگزار کرده است و این برای ما هشداری جدی است و امیدوارم هرچه سریعتر اردوها آغاز شود.

وی افزود: باوجودی که تمرینات رسمی و اردوها تعطیل است اما در تمام این مدت تلاش کردیم تا تکواندوکاران را در آمادگی نسبی نگه داریم، به طور مثال میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور که سهمیه المپیک را گرفتند در شهرهای خودشان( میانه و رشت) بصورت انفرادی تمرین می کنند و من و مربی بدنساز مدام از طریق فیلم، تمریناتشان را کنترل می کنیم و با هم در تعامل بسیار خوبی هستیم.

عسگری تاکید کرد: بارها گفته‌ام در چنین رویداد با اهمیتی شرایط روانی بسیار مهم تر از شرایط جسمانی است، به همین دلیل تکواندوکاران هفته ای یک جلسه با دکتر صبحی روان شناس بصورت ویدئو کنفرانس نشست دارند و در صورتیکه هرکدام مشکلی داشته باشند می توانند هر زمان که احساس نیاز کردند با ایشان تماس بگیرند.

وی ادامه داد: تعویق المپیک به ما لطمه بسیاری زد چرا که ما جزو مدعیان دنیا بودیم و مسیر سختی را طی کردیم تا به این مرحله رسیدیم و چون فکر می کردیم فقط ۶ ماه تا المپیک فرصت داریم تب و تاب و شور و هیجان خاصی داشتیم که ناگهان تعطیلی اردوها و شیوع ویروس کرونا ما را از آن حال و هوا خارج کرد، به همین دلیل است که من همچنان بیشتر از بحث فنی دنبال بحث تعادل روانی تکواندوکاران هستم.

وی در خصوص برگزاری المپیک در تاریخ ذکر شده گفت: از آنجایی که المپیک به جز مسابقات ورزشی بعد اقتصادی ، جذب توریست و ... را نیز همراه دارد ، بدون شک و طبق آخرین اخبار برگزار می شود اماقطعا با شکلی متفاوت بطوریکه شاید دیگر آن فضای پرهیاهوی تماشاگران و توریست را نداشته باشد.

سرمربی  تیم ملی تکواندو مردان در پایان ضمن تشکر از دکتر صالحی امیری برای بازدید از تمرینات تکواندوکاران و حمایت ایشان اظهار کرد: شور، شادی و شعف مردم که با کسب یک مدال بدست می‌آید با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست و بسیار ارزشمند است به همین دلیل امیدوارم که کمیته ملی المپیک با حمایت بیشتر ورزشکاران المپیکی در تمامی رشته ها دغدغه معیشتی آنان را از بین ببرد تا بتوانند با آرامش خیال برای کشورشان افتخار آفرینی کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده