سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان؛

موفقيت‌های تكواندو حاصل استراتژی و هدف گذاری هوشمندانه است

حسن رنگرز گفت: فدراسیون تکواندو در بخش استعداديابي و در راستای پشتوانه سازی فني، تقویت بُعد مدال آوری با اتخاذ برنامه‌های استراتژيك و چشم انداز توسعه این رشته در رده های سني پايه مسیر مناسبی را انتخاب و اقدامات ارزشمندي را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه مشترک حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان  با سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، نیری سرپرست دبیری فدراسیون، احسنی فروز رییس کمیته آموزش روز گذشته (یکشنبه – 26 مردادماه)  با موضوع  زیرساخت‌های آموزشی، نحوه جذب، شناسایی، پرورش و حفظ مستعدین، نخبه گزینی و ... برگزارشد.

سیدمحمد پولادگر با اشاره به افتخارآفريني نونهالان و نوجوانان تكواندوكار در ميادين آسيايي و جهاني افزود: اين موفقيت‌ها محصول ليگ هاي مستمر و منظم فدراسيون در رده‌هاي سني پايه و برنامه‌ريزي هدفمند در زمينه استعداديابي مي باشد.

وي همچنين با اشاره به راه اندازي دانشگاه تكواندو در سال هاي اخير و تدوين سرفصل هاي آموزشي دوره هاي مربيگري پودماني، آموزش را به عنوان يكي از اركان مهم توسعه اين رشته المپيكي  برشمرد.

 در ادامه رنگرز مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی دفترتوسعه آموزش هاي پايه و استعداديابي وزارت ورزش و جوانان و همچنین سیاست‌های اتخاذی آن را در بخش‌های آموزش، استعدادیابی و مراکز ورزش قهرمانی بيان کرد و گفت: اگر مجوز پيگيري تمرينات و برگزاری رقابت‌ها در نیمه دوم سال از سوی ستاد مقابله بِا ويروس کرونا صادر شود، در ایام الله دهه مبارک فجر سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار خواهد شد.

 وی افزود: اگر نگاه نظام مند و راهبردي و سيستماتيك به موضوع استعدادیابی نداشته باشیم در سال‌های آتی در بخش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به چالش برمی‌خوریم؛ می‌بایست در این راه از مسیر انتخاب تصادفی دور شویم و فرآيند شناسايي، جذب و پرورش استعدادهاي برتر به شكل تخصصي با مختصات فني هر رشته تهيه و تبيين شود.

رنگرز اظهار داشت: فدراسیون تکواندو در بخش استعداديابي و در راستای پشتوانه سازی فني، تقویت بُعد مدال آوری با اتخاذ برنامه‌های استراتژيك و چشم انداز توسعه در رده های سني پايه مسیر مناسبی را انتخاب کرده است و قطعا با وجود مديريت پايدار و هوشمندانه در اين رشته المپيكي شاهد استمرار افتخارات تكواندو خواهیم بود.

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی سامانه آموزش مجازي تكواندو، فرآيند استعدادیابی و حفظ مستعدین، برگزاری لیگ در رده هاي سنی پایه، محتوای تخصصي سرفصل هاي دوره مربيگري تکواندو،  ایجاد مركز جامع علمی کاربردی تكواندو و نهادينه كردن آموزش را از مباحث مهم و تاثیرگذار در توسعه اين رشته المپیکی پرافتخار دانست.

 وی همچنین حمایت همه جانبه دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون تکواندو در دو حوزه آموزش و استعدادیابی را اعلام کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده