سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حمایت فدراسیون جهانی و بنیاد بشردوستانه تکواندو از فدراسیون تکواندو لبنان 

پس از انفجاری که در "بیروت" لبنان اتفاق افتاد، فدراسیون جهانی تکواندو، بنیاد بشردوستی تکواندو، اعضا مجمع فدراسیون و اتحادیه تکواندوی آسیا با نظارت دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو به صورت تصویری تماسی با رییس فدراسیون تکواندو لبنان برقرار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با توجه به انفجار رخ داده در بیروت، دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو به همراه بنیاد بشردوستی تکواندو، اعضا مجمع فدراسیون و اتحادیه تکواندو آسیا با رییس فدراسیون تکواندو لبنان تماس تصویری برقرار کردند تا در خصوص راه‌های حمایتی پس از این حادثه تبادل نظر کنند.

حبیب ظریفه رییس فدراسیون تکواندو لبنان در این تماس تصویری اعلام کرد که 10 باشگاه تکواندو در بیروت در این انفجار تخریب شده است.

فدراسیون جهانی تکواندو نیز موافقت کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقلام ورزشی را برای از سرگیری فعالیت‌های باشگاه‌های تکواندو ارسال کند. این فدراسیون با همکاری بنیاد توسعه آسیا  مبلغ 30000 دلار برای برقراری تمرین‌های ورزشی تکواندوکاران در لبنان اختصاص داد.

بنیاد بشردوستانه و فدراسیون جهانی تکواندو نیز پویشی را برای تامین بودجه ی تحصیلی کودکان لبنانی آسیب دیده  از این اتفاق به راه انداختند.

"چانگ وانگ چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو پس از این تماس تصویری تصمیم گرفت تا کلیه ورزشکاران و مربیان لبنانی تکواندو برای رقابت های جهانی و دوره های مجازی تا سال 2021 رایگان ثبت نام کرده و بدین ترتیب برای حضور در فعالیت های ورزشی بدون محدودیت های مالی حضوری موثر داشته باشند.

دکتر چو گفت: از طرف خانواده ی فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشر دوستی تکواندو تاسف و همدردی خود را به شهروندان بیروت ابراز می‌کنم. در شرایط ناگوار کنونی اطمینان داشته باشید که فدراسیون جهانی تکواندو و اعضا هر آنچه از دستشان برآید در راستای حمایت شما انجام خواهند داد."

دکتر حبیب ظریفه، رییس فدراسیون تکواندوی لبنان نیز گفت: در این روزهای سخت از اینکه عضوی از  خانواده فدراسیون جهانی تکواندو هستیم به خود افتخار می‌کنیم و از جانب خودم از دکتر چو، فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشردوستی تکواندو برای فراهم آوردن زمینه‌های کمک به فدراسیون تکواندو لبنان سپاسگزارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده