سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تقدیر از قهرمان پاراتکواندو استان قم

مدیر کل ورزش و جوانان قم از محمدرضا شعبانی ملی پوش تکواندو استان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم، رسول منعم طی مراسمی با حضور کادر اجرایی هیات تکواندو استان از محمد رضا شعبانی ملی پوش قمی پاراتکواندو کشور تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم که در سالن جلسات این اداره کل به انجام رسید رسول منعم در سخنانی اظهار داشت: تقدیر و تجلیل از ورزشکاران سال 98 استان قم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و با بهبودی شرایط با بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود ما آمادگی فراهم کردن شرایط ایمنی کامل برای پیگیری تمرینات ملی پوش را داریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی این امر را برای ورزشکاران ملی پوش خود در فضاهای همچون پایگاه قهرمانی فراهم کرده ایم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم ابراز کرد: نگاه حمایتی این اداره کل در تمامی ابعاد معنوی و مادی بوده و ورزشکاران را در هیچ شرایطی تنها نخواهیم گذاشت و باتمام توان برای پیشبرد اهداف کمی و کیفی جامعه ورزش و جوانان استان تلاش خواهیم کرد.

منعم رشد و گسترش رشته پاراتکواندو در سطح استان را خواستار شد و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای بالقوه در سطح استان این گونه به نظر می رسد که می بایست تعامل با سایر سازمان ها همچون بهزیستی صورت گرفته تا زمینه رشد و بالندگی این رشته را در قم شاهد باشیم.

در این مراسم از محرم افشارزاده مربی سازنده تکواندو استان قم نیز تجلیل به عمل آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده