سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با توجه به درخواست علاقمندان به حضور؛

مهلت ارسال مقالات سمینار بین المللی تکواندو تا 7 شهریور تمدید شد

با توجه به درخواست دانشجویان به منظور بهبود رزومه خود در مصاحبه دکتری مهلت ارسال مقاله برای حضور در چهارمین سمینار ملي و اولين سمينار بين المللي علمی تخصصی تکواندو تا روز جمعه - 7 شهریورماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین سمینار ملي و اولين سمينار بين المللي علمی تخصصی تکواندو به مناسبت روز جهانی تکواندو با همکاری انجمن علمی مدیریت ورزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی کرج، روز ۱۴ شهریورماه به میزبانی کشورمان و بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

چالش ها و فرصت‌های همه گیری کرونا در تکواندو محور ویژه این سمینار بوده و علاقمندان می‌توانند در محورهای فیزیولوژی و تغذیه ورزشی در تکواندو، رشد و تکامل حرکتی در تکواندو، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در تکواندو، بیومکانیک و مهندسی ورزش، روانشناسی در تکواندو و مدیریت در تکواندو نسبت به ارسال مقاله اقدام نمایند. در حاشیه این همایش کارگاه‌های تخصصی با محوریت تکواندو نیز برگزار خواهد شد. 

با توجه به استقبال خوب جامعه تکواندو و درخواست پژوهشگران عرصه ورزش، مهلت ارسال مقالات تا روز گذشته (شنبه - یکم شهریورماه) تمدید شده بود اما بنا بر درخواست مکرر دانشجویان به منظور بهبود رزومه خود در مصاحبه دکتری مهلت ارسال مقالات تا روز جمعه - 7 شهریورماه تمدید گردید و علاقمندان می‌بایست مقالات خود را از طریق سایت www.issma.ir  ارسال نمایند.

تنها ارسال چکیده مقاله برای شرکت در همایش کافی است. گواهی های ارایه شده این همایش دارای امتیاز ISC می باشند که گواهی مقاله به آدرس شما پست خواهد شد؛ این همایش در دو بخش تخصصی (مربوط به تکواندو) و عمومی (سایر حوزه های مرتبط با ورزش) انجام می شود. 

علاقمندان به حضور لازم است هرچه سریع تر مقاله خود را در قالب Word زیر قرار داده و از طریق وب سایت انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران ارسال نمایند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده