سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندو است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کسب افتخار بزرگ فدراسیون برتر جهان از سوی فدراسیون جهانی ثمره تلاش و همت شبانه‌روزی خانواده بزرگ تکواندو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب فدراسیون تکواندوی ایران به‌عنوان برترین فدراسیون جهان از سوی فدراسیون جهانی این رشته اظهار داشت: ابتدا خدا را بابت کسب این افتخار بزرگ شکر می‌کنم، افتخاری که برای مدیریت ورزش در دوران بعد از انقلاب رقم خورد و این نکته بسیار مهمی است. بسیاری به دنبال زیر سؤال بردن مدیریت انقلابی هستند و این افتخارات نمره قبولی برای مدیریت انقلابی است.

وی با اشاره به نقش خانواده تکواندو در  کسب این افتخار خاطر نشان کرد: این نتیجه‌ و افتخار ثمره تلاش و همت شبانه‌روزی خانواده بزرگ تکواندوست. هم‌صدایی و همراهی خانواده تکواندو در کل کشور نقش بسزایی در این راه داشته است. قطعاً وقتی چنین موفقیتی در گستره جهانی اتفاق می‌افتد، حاصل تلاش همگانی است و مربوط به یک دو و چند نفر نخواهد شد.

رئیس فدراسیون تکواندو تأکید کرد: خبر مهم دیگر برای تکواندوی ایران، برگزاری چهارمین سمینار ملی علمی و تخصصی فدراسیون بود که برای اولین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد و این اتفاق مهم در خبر انتخاب فدراسیون تکواندو به‌عنوان برترین فدراسیون جهان گم شد. اتفاق بسیار مهمی که با تمجید دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو همراه شد و او بسیار بابت برگزاری این سمینار تشکر کرد.

پولادگر تصریح کرد: در این سمینار بیش از یکصد و ده مقاله با یکصد و ده عنوان به دبیرخانه رسیده بود که بسیار برای ما ارزشمند بود. باور تکواندوی ایران برای برگزاری این سمینارها و همایش‌های علمی، اعتقادی است که به افزایش سطح، توان علمی و دانش اهالی خانواده تکواندو داریم و روی آن همیشه تأکید خواهیم داشت. در کلام خدای بزرگ، پیامبر و ائمه معصومین تأکید شده است که هر کسی که دانش و آگاهی بیشتری دارد نسبت به جامعه مسئول‌تر خواهد بود و این موضوعی است که در نظام و دین ما نیز به آن تأکید شده است.

وی افزود: آینده در دست کسانی است که از دانش بیشتری برخوردار هستند و ما بایستی در حوزه علمی خیلی تلاش کنیم. برای ما بسیار ارزشمند بود اکثر اندیشمندان، دانشمندان، فرهیختگان و دانش پژوهانی که مقاله به این سمینار ارسال کرده بودند از خانواده بزرگ تکواندو بودند و این اتفاق بسیار خوبی بود. یادم است در اولین سمیناری که برگزار کردیم به تعداد انگشتان یک دست از خانواده تکواندو  کسی را نداشتیم که مقاله علمی ارائه بدهد.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: موضوعات و مقالاتی که به دبیرخانه این دوره  ارسال شده بود بسیار کاربردی و به روز بود که نشان‌دهنده رشد و بلوغ فکری و علمی جامعه تکواندوست. بر همین اساس روز گذشته اعلام کردیم که دبیرخانه دائمی سیمنار علمی برای جمع‌آوری مقالات در ایران خواهد بود و هر ساله به امید خدا در روز جهانی تکواندو این سمینار را برگزار می‌کنیم.

پولادگر درباره دلایل انتخاب فدراسیون تکواندو به‌عنوان برترین فدراسیون جهان و تأثیر فعالیت‌های ایران در دوران پساکرونا در این مهم گفت: از یک ماه قبل درگیر این پروسه بودیم و فدراسیون جهانی در موضوعات و حوزه‌های مختلف فعالیت‌های ما در چهل سال گذشته را ارزیابی کرد. یکی از بحث‌ها و دلایل این انتخاب مربوط به دوران کرونا بود. برای دکتر چو و بخش رسانه‌ای‌ و روابط عمومی فدراسیون جهانی، فعالیت‌های ایران در این دوران قابل توجه بود و حتی در مجله و سایت فدراسیون جهانی اکثر اتفاقات و فعالیت‌های ما از جمله رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو منعکس شد و برای آنها جالب توجه بود.

وی ادامه داد: در گفت‌وگو با رئیس فدراسیون جهانی نیز عنوان کردم که شعار ما در دوران کرونا این بود که تکواندو تعطیل نخواهد بود. به واسطه شرایط و اپیدمی کرونا تنها فعالیتی که در فدراسیون ایران متوقف شد برگزاری مسابقات کیوروگی بود، اما مسابقات پومسه آنلاین را برگزار کردیم و  مجوز برگزاری لیگ پومسه در فضای آزاد را نیز دریافت کردیم. اردوی تیم‌های ملی تکواندو نیز در هفته جاری آغاز خواهد شد و توانستیم تمامی رویدادها در حوزه‌های آموزشی، دانش‌افزایی، هماهنگی و آزمون‌ها را در چند ماهی که دنیا درگیر ویروس منحوس بود، برگزار کنیم.   

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بانوان گفت: در گروه بانوان با توجه به اینکه هنوز تاریخ مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای مشخص نشده است، تصمیم گرفتیم با یک تنفس و فاصله با آقایان اردوها را آغاز کنیم. منتظر مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای در بخش بانوان هستیم و فکر می‌کنم این مسابقات در ماه‌های آخر سال جاری و احتمالاً در اسفند ماه یا حتی در دو ماه ابتدایی سال آینده برگزار شود. بر همین اساس برای برگزاری اردوها فرصت خواهیم داشت و لزومی ندارد اردوهای بانوان را به این سرعت فعال کنیم. البته در حال حاضر نیز دختران ما طبق برنامه کادر فنی مشغول تمرین هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده