سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توکیو 2020 پرهزینه ترین بازی های تاریخ المپیک تاکنون

براساس نتایج تحقیقات منتشرشده توسط دانشگاه آکسفورد، بازی های المپیک توکیو 2020 تاکنون پرهزینه ترین رویداد المپیک تابستانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از کمیته ملی المپیک، ازدیاد بودجه و سرریز هزینه های بازی های توکیو2020 تاکنون به 200 درصد رسیده است که این رقم فارغ از تحمیل هزینه های تعویق براورد شده است.

بر اساس نتایج تحقیقات بنت فلایوبرگ، پژوهشگر ارشد حوزه اقتصاد در دانشگاه آکسفورد، هزینه های برگزاری بازی های المپیک از سال 1960 تا 2016 روند شدید افزایشی به خود گرفته تا جاییکه توکیو2020 گوی سبقت را در سنگینی هزینه از دیگر میزبانان المپیک ربوده است.

 بنا بر اظهارات فلایوبرگ و علیرغم ادعای IOC، میزبانی المپیک در هر شهر با تحمیل هزینه های سرسام آوری روبرو است و عموما کشورها و شهر میزبان را با بدهی های مختلف روبرو می نماید که بخش عمده این هزینه ها می بایست توسط شهر میزبان و نه کمیته بین المللی المپیک پرداخت گردد. 

این اقتصاددان ارشد دانشگاه آکسفورد به نقل از شهردار لس آنجلس، میزبان بازی های المپیک 2028 بر عدم تمایل شهرها برای میزبانی بدلیل فشار اقتصادی سنگین و عدم وجود مدل صحیح برگزاری رویداد تاکید کرده است.

وی دنبال کردن مسیر هزینه ای بازی های المپیک را بسیار دشوار توصیف می نماید و 3 بخش آماده سازی بازی ها، هزینه های عملیاتی و هزینه های سرمایه ای را در تحقیق خود مورد بررسی قرارداده است و به بخش عمده و سنگین ساخت و ساز جاده ای، ارتقای حمل و نقل هوایی و فرودگاهی و آنچه وی "پروژه سازی" نامیده است نیز اشاره دارد.

بر اساس آمار و ارقام تحقیقات آکسفورد، توکیو تاکنون مبلغی بالغ بر 15/48 میلیارد دلار برای آماده سازی و برگزاری بازی های المپیک هزینه کرده است که این رقم از 14/95میلیارد هزینه انجام شده در المپیک 2012 لندن نیز بیشتر می باشد؛ این در حالی است که برآورد ژاپنی برای کسب میزبانی در سال 2013 مبلغی بالغ بر 7/3میلیارد دلار بوده است. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده