سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نيري: فدراسيون تكواندو همواره پيشتاز اقدامات نوآورانه بوده است/ در همايش تكواندو هم‌افزايي علم و تجربه به معناي واقعي تحقق يافت

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: برگزاري يك همايش با اين وسعت و مشاركت چشمگير جامعه علمي كشور با بيش از 110 مقاله علمي پژوهشي، در حاليكه بسياري از فعاليت‌ها به واسطه شيوع كرونا در حالت نيمه تعطيل است بركتي بود كه به واسطه هم‌افزايي علم و تجربه محقق شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مجيد نيري دبيركل چهارمين همايش ملي و اولين همايش بين‌المللي علمي تخصصي تكواندو با اشاره به برگزاري موفقيت آميز اين همايش همزمان با روز جهاني تكواندو عنوان كرد: فدراسيون تكواندو همواره پيشتاز نوآوري و شروع حركات جديد بوده است که مي‌توان به راه اندازي سامانه بانك اطلاعات در 13 سال قبل و برگزاري غيرحضوري آزمون‌هاي ارتقاء كمربند با بيش از 15800 شركت كننده همزمان با موج اول بيماري كرونا در اسفندماه 98 اشاره كرد. هم اكنون نیز شاهد برگزاري آنلاين همايش علمي تخصصي تكواندو بوديم كه نشان از توانمندي و قابليت بالای فدراسيون و جامعه بزرگ تكواندو دارد.

دبیر فدراسیون تکواندو با تبريك مجدد به جامعه بزرگ تكواندو به دنبال كسب عنوان برتر در بين فدراسيون‌هاي تكواندو جهان، اين موفقيت را حاصل مديريت هوشمندانه و مدبرانه رئيس فدراسيون و مشاركت بی بديل هيات‌های استانی و شهرستانی، مربيان، داوران، قهرمانان و تكواندوكاران دانست و اضافه كرد كه در جامعه بزرگ تكواندو علی‌رغم سلايق گوناگون، همدل‌ مثال زدني وجود دارد كه نشان از بلوغ سازماني دارد.

دبير كل همايش علمی تخصصی تكواندو افزود: برگزاری يك همايش با اين وسعت و مشاركت چشمگير جامعه علمی كشور با بيش از 110 مقاله علمي پژوهشي، در حاليكه بسياري از فعاليت‌ها به واسطه شيوع كرونا در حالت نيمه تعطيل است بركتي بود كه بواسطه در كنار هم قرار گرفتن فدراسيون تكواندو، انجمن علمي مديريت ورزش كشور و دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج حاصل شد و اين همراهي تجربه‌ای ارزشمند از هم افزايی علم و تجربه بود كه بي شك با تشكيل دبيرخانه دائمي همايش علمي تخصصی تكواندو در محل فدراسيون تكواندو استمرار داشته و به فضل خدا تقويت خواهد شد.

وي اظهار اميدواري كرد كه ارتباط برقرار شده بين بدنه علمی و عملي تكواندو كشور مستحكم تر گرديده و اين تعامل مسيری را برای دانشجويان، انديشمندان و اساتيد دانشگاهی باز كند تا همراه با جامعه بزرگ تكواندو بتوانند در توسعه و موفقيت‌های ورزش كشور بيش از پيش نقش آفرين باشند.

نیری در پایان گفت: برگزاری پرشکوه اين همايش با رعايت كامل پروتكل‌های بهداشتی پیگیری و براي اولين بار به صورت آنلاين براي تمام علاقمندان پخش شد که با بازدید چندین هزار نفر همراه بود. این مهم تحقق پیدا نمی‌کرد مگر با همراهی جامعه علمي كشور كه جا دارد بار ديگر از همكاران ارزشمندم آقای دكتر هنری دبير علمی، آقای دكتر خليفه دبير اجرايی و ديگر اعضای كادر اجرايي همايش به واسطه تلاش‌های انجام پذيرفته تشكر و قدردانی نمايم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده