سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ماهاما چو تکواندوکار انگلیسی؛

برای حضور در المپیک توکیو انگیزه‌ام بیشتر شده است

"ماهاما چو" ستاره تکواندو انگلیس گفت: با وجود وقفه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در فعالیت‌های ورزشی اتفاق افتاده است انگیزه بسیار بالایی برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو در سال آینده دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "ماهاما چو" تکواندوکار 30 ساله انگلیسی تصمیم داشت که جایگاه پنجمی خود در بازی‌های المپیک ریو 2016 را در المپیک توکیو 2020 ارتقاء بخشد اما حالا مجبور است تا سال آینده منتظر بماند.

با تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک توکیوی، بسیاری از رشته‌های ورزشی فعالیت خود را از سومین ماه میلادی 2020 به تعویق انداخته‌اند.

"چو" تکواندوکار موفق انگلیسی این توقف اجباری را مثبت دانست و گفت: تمام فعالیت‌های من جای خود را به استراحت کردن دادند و حالا از نظر ذهنی در جایگاهی بهتری قرار دارم؛ هیچ فشاری را تحمل نمی‌کنم و حس  خوبی دارم چراکه  می‌توانم دنیایی شاد و بی‌دغدغه داشته باشم. هر چند فرصت ورزش کردن، دیدار هم‌تیمی‌ها، استفاده از امکانات، حضور در مسابقات و تمرین وآمادگی را از دست دادم اما همه این موارد ما را تقویت می‌کند و زمان بیشتری برای تحلیل عملکرد خود داریم که همین موضوع انگیزه ما را بیشتر می‌کند تا تا با آمادگی و هوشیاری بیشتری به رقابت ها بازگردیم.

وی افزود: حالا فرصت برنامه‌ریزی بهتری برای رسیدن به هدف برتر خود داریم. اگر این وقفه یک‌ساله دورنمایی این چنین در اختیار ما قرار بدهد خیلی هم عالی است و این انگیزه می‌تواند محرک خوبی برای همه ی ورزشکاران باشد.

"چو" که از این فرصت پیش آمده استفاده کرد و در اینستاگرام به فعالیت‌های حرفه‌ای و درآمدزایی پرداخت، اضافه کرد: به صورت رایگان جلسه‌های آموزشی را بر روی فضای مجازی برای افراد علاقه‌مند برگزار کردم و قرنطینه فرصت خوبی برای من به وجود آورد  تا به درآمدزایی بپردازم. این اتفاق تاثیر مثبتی بر روی من داشت چراکه توانستم به توانایی‌های ناشناخته‌ام پی ببرم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده