سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همدان با تمام توان در مسابقات پومسه مجازی جام پایتخت شرکت می کند

مسابقات بین المللی پومسه با عنوان جام پایتخت با همت هیات تکواندو تهران برگزار می شود که استان همدان با تمام توان در این رویداد شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان همدان، مسابقات بین المللی جام پایتخت فرصتی است  تا  پومسه کاران  آمادگی خود را در این عرصه  نمایش دهند.

مهدی صمدیان مربی ارزشمند پومسه استان همدان که مسئولیت  آمادگی تیم پومسه استان همدان را بر عهده  دارد گفت: با تمام  توان در این عرصه  شرکت  می کنیم. درست  است که شرایط کرونا بر ورزش کشور حاکم و از شدت تمرینات کاسته شده  است  ولی ما تمرینات خود را به صورت منظم  ادامه داده ایم و این روند همچنان  ادامه دارد.

قهرمانان عنوان داری همچون سیده معصومه حسینی، عاطفه و فاطمه علیزاده، محمد مهدی جمشیدی، عرشیا لطفیان، احسان کفش نوچی، محمد امین گماریان، محمد مهدی کرمی، بهراد حیدریان و امیرسام درخشنده که دارای مدال های جهانی، آسیایی و کشوری در پومسه هستند در این جام شرکت می کنند.

 

صمدیان اضافه کرد: حریفان قدرتمندی داریم  اما خود ما نیز در این عرصه  به خوبی خواهیم جنگید و تلاش میکنیم  همچون گذشته افتخار آفرین باشیم .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده