سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با هدف حمایت از قهرمانان و تیم های منتخب استان؛

سانس اختصاصی قهرمانی در خانه تکواندو سمنان ایجاد شد  

با هدف حمایت از قهرمانان و تیم های منتخب استان سانس اختصاصی قهرمانی در خانه تکواندو سمنان ایجاد شد؛ در این طرح یک زمین تمرین با کلیه امکانات مانند آدمک تمرینی، شیاپچانگ و ... تدارک دیده شده است و قهرمانان می توانند به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از هیات تکواندو استان سمنان؛ به مناسبت روز جهانی تکواندو یک زمین ویژه به منظور اختصاص سانس قهرمانی به فعالیت قهرمانان و تیم های منتخب استان به صورت مجزا در خانه تکواندو راه اندازی شد. 

احمد اخلاقی سرپرست هیات تکواندو استان سمنان گفت: به دنبال راه اندازی زمین تمرینی مخصوص تمرینات قهرمانان و تکواندوکاران منتخب در اردوهای تیم های ملی و کشوری و برگزاری اردوهای تیم های منتخب استان برای حضور در مسابقات و رویدادهای کشوری و بین المللی، یک زمین تمرینی به صورت اختصاصی در محل خانه تکواندو سمنان در نظر گرفته شد. 

وی افزود: در این راستا 2 عدد آدمک تمرینی، 2 عدد بوسو بال، یک تخته شیاپچانگ و تجهیزات مورد نیاز تخصصی برای این منظور خریداری شده است. 

سرپرست هیات تکواندو استان اظهار داشت: امیدوارم با این تصمیم بتوانیم در رشد و آماده سازی تیم ها و قهرمانان استان قدم موثری برداریم و قهرمانان دغدغه ای برای تمرین قهرمانی نداشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده