سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان؛

تکواندو، هیات افتخار آفرین استان آذربایجان شرقی است

فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: هیات تکواندو استان از جمله هیات های افتخار آفرین در کشور است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، جلسه تخصصی کمیته های هیات تکواندو استان با حضور ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: هیات تکواندو آذربایجان شرقی از جمله هیات های افتخار آفرین این استان در کشور است.

فیروزی در ادامه گفت: علاقه شدیدی نسبت به رشته تکواندو دارم چراکه در این رشته ورزشی نظم، انضباط، ادب و مرام ورزشکاری هست و هرکسی که در خصوص این رشته ورزشی سوالی از من بپرسد ورزش تکواندو را توصیه خواهم کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: یکی از ساده ترین، مفید ترین و ارزشمندترین روش ها در مقابل با ویروس کرونا ورزش کردن هست و سعی داریم همه را به سمت و سوی ورزش دعوت کنیم چراکه تکواندو هم از جمله رشته های ورزشی هست که با ترویج آن در پارک ها و مدارس می توانید علاقه مندان زیادی را جذب نمایید و این کار تاثیر زیادی در پیشرفت رشته تکواندو خواهد داشت.

فیروزی در پایان گفت: موضوع بسیار مهم، استعدادیابی در ورزش و بررسی و پیدا کردن تکواندوکاران نخبه، سرمایه گذاری بر روی آنها در راستای قهرمانی های بیشتر و دعوت از آنها به تیم ملی  است که تاثیر به سزایی در پیشرفت ورزش استان خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده