سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

باخ: واکسن و آزمایش کووید، راه حل آنی و موثر برای توکیو 2020 نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه کنفرانس خبری آنلاین پس از نشست هیات اجرایی IOC با تاکید بر ادامه تلاش برای برگزاری بازی های المپیک اظهار داشت که تولید واکسن و انجام آزمایشات کووید19 به مثابه گلوله نقره ای (راه حل موثر و نهایی مشکلات)در بازی ها نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، توماس باخ ضمن ابراز تاسف از عدم پاسخگویی با جزئیات بیشتر در خصوص سازماندهی بازی های المپیک توکیو 2020، دلیل آن را تغییر روزمره شرایط عنوان کرد.

رئیس IOC با اشاره به بررسی سناریوهای مختلف و عدم قطعیت فعلی هر یک از آنها؛ انجام آزمایشات مختلف و واکسینه کردن را عواملی موثر در تسهیل روند برگزاری بازی ها و فراهم نمودن شرایط ایمن و سالم برای ورزشکاران را اولویت اصلی دانست.

توماس باخ با ابراز خوشبینی نسبت به انجام آزمایشات سریع و تلقیح واکسن پیش از برگزاری بازی های المپیک را با اهمیت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت که IOC طی رایزنی با سازمان بهداشت جهانی و کمپانی های داروسازی به تولید واکسن و انجام آزمایشات با سرعت بالا به عنوان عوامل تاثیرگذار در برگزاری توکیو2020 امیدوار است.

 رئیس کمیته بین المللی المپیک، ایزوله سازی را به عنوان واقعیتی پذیرفته شده عنوان کرد و خواستار وحدت و یکپارچگی تمامی ورزشکاران در شرایطی اضطراری و محتمل قرنطینه شد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده