سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

وزیر المپیک ژاپن؛

بازی‌های المپیک به هر قیمتی برگزار خواهد شد

"سیکو هاشیموتو" وزیر المپیک ژاپن، معتقد است با تعویق یک‌ساله المپیک، سال آینده این بازی‌ها تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد چراکه ورزشکاران و دست اندرکاران همگی آماده حضور در این رویداد هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "سیکو هاشیموتو" وزیر المپیک ژاپن، معتقد است با تعویق یک‌ساله المپیک، سال آینده این بازی‌ها تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد چراکه ورزشکاران و دست اندرکاران همگی آماده حضور در این رویداد هستند.

"هاشیموتو" در کنفرانس خبری گفت: تمامی مسئولین بازی‌های المپیک توکیو برای برگزاری این رویداد آماده هستند و در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند؛ ورزشکاران نیز برای حضور در این رقابت‌ها با امکاناتی که در دست داشتند،  در حال آماده سازی خود هستند. به عقیده ی من رقابت‌ها تحت هر شرایطی  باید برگزار شود و من تمام تمرکز خود را معطوف  برگزاری این رویداد می‌کنم.

"هاشیموتو"  اظهارات  خود را در تکمیل سخنان "جان کوتس" نایب رییس کمیته بین المللی المپیک و رییس کمیسیون هماهنگی کمیته ی بین المللی المپیک بیان کرد. او گفته بود: بازی‌های المپیک چه ویروس کووید19 باشد و چه نباشد برگزار خواهد شد.

بازی‌های المپیک قرار بود در تاریخ 24 جولای تا 9 آگوست 2020  و بازی‌های پارالمپیک در تاریخ 25 آگوست تا 6 سپتامبر برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا  یک سال به تاخیر افتاد.

دولت ژاپن به دنبال برنامه ریزی برای انجام اقدامات قدرتمند به منظور تامین امنیت بازی‌ها و استقبال تماشاگران قبل از بازی‌های المپیک و پارالمپیک کمیته‌ای تشکیل داده و تاکنون  جلساتی نیز برگزار کرده است.

مکان‌های برگزاری رقابت‌های ورزشی، انجام آزمایش‌های پزشکی و کنترل ورودی‌ها  از موضوعات مورد بحث در این جلسه‌ها است.

"تو شیرو موتو" مدیر اجرایی بازی‌های المپیک توکیو در این جلسات تذکر داد که سازمان بهداشت جهانی و کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده‌اند که وجود واکسن برای برگزاری رقابت‌ها لازم نیست.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته امید است که سال آینده ژاپن میزبانی ایمنی را برای ورزشکاران قراهم نماید.

این جلسات هماهنگی تا پایان ماه نوامبر ادامه خواهند داشت.

حضور تماشاگران از اهمیت ویژه‌ای در این دوره از بازی‌های المپیک برخوردار است؛ مدیران کمیته بین المللی المپیک و کمیته اجرایی المپیک توکیو موافق انجام این رویداد بدون وجود تماشاگر هستند ولی در آخرین جلسه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

ماه دسامبر راهنمای حضور در بازی‌های المپیک توکیو چاپ خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده