سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توسط قهرمانان و مسئولان هیات تکواندو صورت گرفت؛

تجلیل از مدافعین سلامت استان زنجان

توسط قهرمانان ملی و مسئولین هیات تکواندو استان زنجان به مناسبت روز جهانی تکواندو از مدافعین سلامت بیمارستان امام حسین(ع) تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، قهرمانان ملی و مسئولین هیات تکواندو استان به مناسبت روز جهانی تکواندو در بیمارستان امام حسین(ع) حضور پیدا کرده و از زحمات مدافعان سلامت تجلیل و تقدیر نمودند.

خانواده تکواندو در دومین برنامه میدانی خود به همراه قهرمانان ملی امیرسینا بختیاری و محمد علوی مربی اسبق تیم ملی نونهالان به دیدار مدافعین سلامت رفتند تا از زحمات این عزیزان در خط مقدم دفاع از سلامت جامعه تقدیر کنند. در این برنامه هیات استان میهمان کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) بود.

📌 شروع مراسم مزین به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید🌸 بود، در ادامه دکتر عابدی و خانم شاکری به نمایندگی از کادر درمان از حضور ریاست هیات تکواندو و هیات رئیسه به ویژه قهرمانان ارزنده تکواندو استان  تقدیر و تشکر به عمل آوردند.📌 

عابدی در سخنان خود با اشاره به زحمات کادر درمان در عرصه سلامت افزود: کادر درمان شبانه روز در صحنه دفاع از جان مردم عزیز در برابر هر خطر تهدید کننده سلامت به ویژه ویروس منحوس کرونا جانانه می جنگند که خاطره ساز هشت سال دفاع مقدس هست، البته این بار در عرصه سلامت.

😷📌در ادامه دکتر شاکری رئیس بیمارستان چند کلامی در خصوص تشکر از حضور پرشور و شعور خانواده محترم تکواندو و حضور قهرمانان افزود:  بحمدالله کادر درمان بیمارستان تا به حال در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا هیچ فوتی در بیمارستان امام حسین(ع) نداشته، گرچه مدتی درگیر این ویروس بودند😷 و در حال حاضر با حضور خانواده تکواندو به پاس قدردانی از تلاش کادر درمانی دلگرمی خاصی ایجاد خواهد شد تا با تلاش مضاعف به کار خود در عرصه سلامتی ادامه دهند.

 در ادامه این نشست علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان با تشکر از تلاش های بی بدیل کادر درمان و مدافعان سلامت، فلسفه حضور خانواده تکواندو را احیاء و اعتلای فرهنگ ورزشی و به پاس زحمات مدافعان سلامت عنوان کرد و افزود: اگر افرادی چون امیرسینا بختیاری میتوانند در شیاپچانگ پا بزنند و مبارزه کنند حاصل زحمات شبانه روزی این عزیزان است و در همین جا هیات تکواندو استان آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با مدافعان سلامت اعلام می نماید تا باشد مورد قبول باری تعالی واقع افتد.

📌سپس حبیبی به نمایندگی از هیات رییسه و قهرمانان حاضر در جلسه از زحمات کادر درمان تشکر ویژه به عمل آورده و گفت: ما در این جا حضور پیدا کردیم تا بگوییم تا آخر کنار شما هستیم و ورزش و سلامت در راستای هم قرار داشته و امری کلیدی در حیات انسان می باشد که انشاءلله بتوان با هم افزایی خانواده تکواندو و مدافعان سلامت شر این ویروس را از زندگی مردم عزیز کم کرد. 📌

در این نشست به پاس زحمات کادر درمان در عرصه سلامت، به 15 نفر از مدافعین سلامت این بیمارستان لوح سپاس به همراه شاخه گل و سکه منقوش به نام امام حسین(ع) تقدیم گردید، در پایان این برنامه حاضران به بازدید یکی از بخش های بیمارستان رفته و از اعضای کادر درمان و پرستاران تشکر و قدردانی نمودند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده