سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت روز جهانی تکواندو صورت گرفت؛

اجرای حرکات نمایشی تکواندوکاران زنجانی در فضای باز

200 نفر از تکواندوکاران زنجانی به مناسبت روز جهانی تکواندو با جرای حرکات نمایشی و فرم در فضای باز، این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، 200 نفر از تکواندو کاران زنجانی به مناسبت روز جهانی تکواندو با جرای حرکات نمایشی و فرم در فضای باز این روز را گرامی داشتند.

این همایش که با دریافت مجوزهای لازم از ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و دستگاه‌های مربوطه استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز با حضور زنان و مردان در دو زمان مجزا از هم انجام شد.

حاضرین در این برنامه با اجرای فرم های تکواندو و ضربات پا، روز جهانی تکواندو را گرامی داشته و علاقه خود به این ورزش المپیکی را نشان دادند.

شهلا کاظمی رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و عذرا واسعی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولین هیات تکواندو استان زنجان از میهمانان این مراسم بودند که کاظمی با افتخار به هیات تکواندو استان از زحمات خانواده بزرگ تکواندو بالاخص هماهنگی و تلاش علی سپهری در کنار همکاران خود تقدیر و تشکر کرد و روز جهانی تکواندو را به حاضرین تبریک گفت.

حضور صدا و سیما و تهیه گزارش از همایش تکواندوکاران که با در دست داشتن بادکنک هایی منقش به شعار #تکواندو_تعطیل_نیست و taekwondo day و سربند مناسبتی ایام محرم به اجرای تکنیک می پرداختند و حضور و همراهی قابل تقدیر والدین ورزشکاران به معرفی بیش از پیش روز جهانی تکواندو به علاقه مندان و جذابیت مراسم افزوده بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده