سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

میزبانان المپیکی و تلاش برای تدوین اقدامات مقابله ای با کرونا

ژاپن، میزبان بازی های المپیک توکیو2020 در تلاش است تا مراحل انجام اقدامات مقابله ای در برابر کرونا و پکیج ایمنی خود را تا پایان سالجاری میلادی نهایی کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، جان کوتس، نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیسیون هماهنگی توکیو2020 طی تماس با میزبانان ژاپنی و تقدیر از خدمات آنها بر تدوین اقدامات مقابله ای باکرونا تا پایان سالجاری میلادی تاکید کرد.

کوتس طی مصاحبه با خبرنگاران در مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد برگزاری بازی های المپیک 2000 سیدنی با اشاره به تعامل نزدیک کمیته برگزاری و کمیسیون هماهنگی IOC از حرکت رو به جلو برای برگزاری توکیو2020 خبرداد و برآورد نیازها و اعلام اقدامات مقابله ای لازم برای حفظ شرایط ایمنی را از ضروری ترین موارد برای پیشرفت روند برگزاری عنوان کرد. نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک خاطرنشان ساخت که حجم برگزاری مراسمات، میزان و سقف حضور تماشاگران و قرنطینه به محض ورود از دیگر موارد مهم مطرح شده توسط میزبان توکیو2020 بود که همگی تا پایان سال به تایید و تصویب نهایی خواهد رسید.

بنا بر اظهارات مسئولین کمیته برگزاری توکیو2020 عزم و روند انجام امور مربوط به سمت و سوی برگزاری بازی ها حتی در صورت وجود همه گیری کووید 19 خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده