سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام رییس هیات تکواندو استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس

علی سپهری در آستانه هفته دفاع مقدس در پیامی این هفته را به جامعه بزرگ تکواندو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، علی سپهری رییس هیات تکواندو استان به مناسبت هفته دفاع مقدس طی پیامی این مهم را گرامیداشت.

در متن پیام علی سپهری آمده است:

«جوانان ایران اسلامی، با خلق رشادت های فراوان در راه دفاع از آرمان های نظام و ولایتمداری نشان دادند که بهترین جوانان جهانند. ملتی که چنین جوانان باشهامت و بی باکی دارد، شایسته است که برخود بالیده و نسل آینده نیزاز وجود چنین انسان های ذی‌قیمت الگو گرفته و عرصه را برای جان فشانی در همه عرصه‌ها من جمله ورزش و بهداشت و... فراهم آورد.

هفته پیش رو که به عنوان دفاع مقدس نام گذاری شده یعنی اثبات عملیِ اینکه، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش های نابی چون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی...

هفته دفاع مقدس حادثه ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان میهن عزیزمان ایران اسلامی است؛ که امسال نیز این هفته مقدس با ماه صفرالمظفر تقارن پیدا کرده  و از طرفی دفاع در مقابل ویروس منحوس کرونا صحنه های شگرف دیگری از این مهم رقم زده که جا دارد ضمن گرامیداشت این هفته ارزشمند ما نیز قدردان مجاهدت های خالصانه و موثر پزشکان و فعالان و کادر درمانی، ایثارگران عرصه سلامت در بخش های مختلف حوزه بهداشت و درمان باشیم.

اینجانب 31 شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس، همچنین سالروز یکی از برجسته ترین حماسه های ایرانیان و ولادت امام محمد باقر(علیه آلاف تحیه و الثنا) را به هنرجویان ورزش پرافتخار تکواندو، داوران، اساتید، پیشکسوتان، اولیای گرانقدر و جامعه بزرگ تکواندو استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در انجام به تکالیف و وظایف خود همچون سلحشوران آن دوران عمل نموده و پیروزی های ارزشمند از فعل خود به منصه ظهور برسانیم.»

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده