سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به منظور هماهنگی برای المپیک توکیو صورت می‌گیرد؛

تماس تلفنی رئیس کمیته بین المللی المپیک با نخست وزیر جدید ژاپن

"توماس باخ" رییس کمیته بین‌المللی المپیک به دنبال برنامه ریزی برای مکالمه تلفنی با "یوشیهیده سوگا" نخست وزیر جدید ژاپن در خصوص المپیک توکیو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "توماس باخ" رییس کمیته بین‌المللی المپیک به دنبال برنامه ریزی برای مکالمه تلفنی با "یوشیهیده سوگ" نخست وزیر جدید ژاپن در خصوص المپیک توکیو است.

"سوگا" قرار است مدیریت بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو در سال 2021 را برعهده بگیرد.

"یوشیرو موری" رییس المپیک توکیو اظهار داشت که "باخ" و "سوگا" قرار است در کنفرانسی تلفنی تا قبل از 23 سپتامبر با یگدیگر گفتگو کنند. "موری" همچنین اعلام کرد که "باخ" احتمالا در ماه اکتبر به ژاپن سفر می‌کند و دیدار حضوری با "سوگا" دارد. این تصمیم  ممکن است به دلیل بحران سلامت جهانی و وجود محدودیت‌های تردد در ژاپن انجام نشود.

رییس کمیته بین‌المللی المپیک پس از پیروزی "سوگا" در انتخابات به او تبریک گفت و اظهار داشت: به "سوگا یوشیهیده" به عنوان نخست وزیر ژاپن تبریک می‌گویم و برای او و ملت ژاپن آرزوی بهترین‌ها را دارم. از "سوگا یوشیهیده" نخست وزیر ژاپن برای مشارکتی که به منظور برگزاری رقابت‌های ایمن در المپیک توکیو دارد، تشکر می‌کنم. اطمینان دارم بازی‌های المپیک توکیو نشانه‌های قدرتمندی از امید و بالندگی جهانی را با خود خواهد داشت و کمیته بین‌المللی المپیک در تمام مراحل در کنار ژاپن حضور دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده