سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور فرماندار شهرستان آزادشهر صورت گرفت؛

برگزاری جلسه رییس هیات تکواندو استان گلستان با مسئولین هیات های شهرستانی

جلسه عبدالحکیم فیروزی رییس هیات تکواندو استان گلستان با مسئولین هیات های شهرستانی با حضور حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در هتل آکام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان گلستان؛ جلسه عبدالحکیم فیروزی رییس هیات تکواندو استان گلستان با مسئولین هیات های شهرستانی با حضور حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در هتل آکام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ابتدا خداوردی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر ضن خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از روند روبه رشد تکواندو در این شهرستان ارائه کرد و  به بیان نظرات  خود در این زمینه پرداخت.

در ادامه سیدرسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، ضمن خوش آمدگویی، آمادگی شهرستان آزادشهر به منظور میزبانی مسابقات مهم استانی و کشوری در رشته تکواندو را اعلام کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به این موضوع شد.

حسینی در ادامه افزود: مدیریت کلان شهرستان آمادگی این را دارد تا زمینی برای احداث خانه تکواندو این شهرستان در اختیار اداره ورزش و جوانان و هیات تکوندو این شهرستان قرار دهد.

در ادامه عبدالحکیم فیروزی ‌ ضن تقدیر و تشکر از فعالیت های روسای هیات های شهرستانی تکواندو استان گلستان، خواستار معرفی هرچه بیشتر تکواندو به آحاد مردم و مسئولین شهرستان های خود شد و از روسای هیات ها خواست تا به رشد تکواندو در روستاهای استان کمک کنند.

اعضای حاضر در این جلسه در رابطه با افزایش کیفی و کمی تکواندو در شهرستان های استان، موضوعاتی را در خصوص فعالیت های 6 ماهه نخست سال 99مطرح کردند.

در ادامه مقرر شد برنامه‌ها و نظرات پیشنهادی در هیات رییسه هیات تکواندو استان بررسی و ارزیابی شود و مسابقات و رویداد‌های تکواندو با توجه به شرایط کرونایی در شش ماهه دوم سال ۹۹ هیات تکواندو استان گنجانده و پیش بینی شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده