سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پاراتکواندوکار انگلیسی به دنبال تاریخ‌سازی در پارالمپیک توکیو

"تروس دیل" پاراتکواندوکار انگلیسی قصد دارد در نخستین دوره ورود پاراتکواندو به بازی‌های پارالمپیک تاریخ سازی کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، "تروس دیل" پاراتکواندوکار انگلیسی قصد دارد در نخستین دوره ورود پاراتکواندو به بازی‌های پارالمپیک تاریخ سازی کند.

"تروس دیل" از زمانیکه زمزمه حضور پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک شنیده شده تلاش خود را برای کسب سهمیه حضور در توکیو آغاز کرد. او در سن 31 سالگی چندین مدال در میدان جهانی کسب کرد و هم اکنون نیز به دنبال ثبیت جایگاه خود است.

پاراتکواندوکار انگلیسی حالا که موفق به کسب سهمیه شده به دنبال تاریخ‌سازی در بازی‌های پارالمپیک توکیو است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهانی بازی‌های المپیک یک‌سال به تعویق افتاد اما "تروس دیل" امیدوار است با فرصتی که برای او فراهم شده است با آمادگی بیشتر در این رویداد بزرگ حضور پیدا کند.

"تروس دیل" گفت: تا الان فردی صبور در ورزش رزمی بوده‌ام؛ پس یک سال دیگر تا بازی‌های پارالمپیک برای من پایان دنیا نیست. پس از کسب سهمیه پارالمپیک توکیو قول دادم تا در پارالمپیک 2024 نیز شرکت کنم. زمان باقی مانده تا این رقابت‌ها، فرصت پیشرفت در تاکتیک‌ها و تمرین مهارت‌های ذهنی را بالا خواهد برد.

تروس دیل که از زمان تولد از ناحیه دست چپ و بازو ناتوانی جسمی دارد، می‌گوید این مشکل هیچوقت سدی بر سر راهش نبوده و درطول زمان رشد خود نمی‌خواسته با کسی که مانند خودش ناتوانی جسمی دارد، روبرو شود. وی تکواندو را به دلیل عشقی که به این ورزش داشته شروع کرده است.

پاراتکواندوکار انگلیسی گفت: برای من جذاب است که در بازی‌های پارالمپیک می‌توانم با افرادی که مانند من ناتوانی جسمی دارند روبه‌رو شوم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده