سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار قهرمانان تکواندو استان زنجان با فرمانده سپاه

قهرمانان ملی و مسئولین هیات تکواندو استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، قهرمانان ملی و مسئولین هیات تکواندو استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان دیدار کردند.

در ابتدای جلسه علی سپهری ریاست هیات تکواندو استان ضمن گرامیداشت این هفته، دفاع مقدس را از مهمترین افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما جنگی را در ایران سراغ نداریم که از خاک این مرز و بوم کم نشده باشد جز هشت سال جنگ تحمیلی و این نمیشد مگر با جان فشانی های رزمندگان اسلام، وظیفه هست یاد و خاطره عزیزانی را که ابتدا بر روی من و سپس بر روی مین پا گذاشتند تا امروز ما بر روی پایمان باشیم و شناسنامه های خود را دستکاری کردند و رفتند جبهه، تا ما صاحب شناسنامه شویم  گرامی بداریم و تا نهایت توان راهشان را ادامه دهیم.

وی گفت: طبق مکتب حاج قاسم که جایشان بسیار در چهلمین سالگرد این دفاع مقدس خالی است، ولی فقیه فصل‌الخطاب همه امورات است و شهیدان و ایثارگران با تبعیت از امام خمینی(ره) نگذاشتند بیرق ظلم و ستم بر روی این کشور سایه افکند و با رشادت و هدیه خون خود پرچم اسلام را بر مهین عزیزمان برافراشتند.

سپهری در پایان صحبت های خود رساندن این عَلم به دست صاحب اصلی آن آقا صاحب الزمان(عج) را از خداوند متعال مسئلت داشت.

سپس سرهنگ طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) با عرض خیر مقدم و تسلیت شهادت دردانه 3 ساله حضرت رقیه(س) از برگزاری کنگره ملی 3536 شهید استان زنجان در سال بعد خبر داد و افزود: ما باید بیشتر از دستاوردهای مادی جنگ تحمیلی از دستاوردهای معنوی آن که تربیت نیروهای مومن انقلابی در حوزه های مختلف ورزشی، نظامی و ... است.

طهماسبی با اشاره به سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس گفت: از تحریف جنگ و وارونه جلوه دادن واقعیت های آن باید جلوگیری کنیم.

وی از هجمه سنگین نظام استکبار در ایجاد فضای سنگین علیه انقلاب و رهبری در ایام نوروز به مدت 600 ساعت توسط رسانه های ضد انقلاب و معاند پرده برداشت و از آمادگی کامل نیروهای مسلح در جهت حفاظت از استقلال و کیان جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات و یاوه گویی های آمریکایی ها خبر داد.

جانشین سپاه استان از دستاوردهای عظیم سپاه پاسداران در راستای عمران، آبادی و مبارزه با فقر خبر داده و برنامه ریزی برای احیای دریاچه ارومیه،  آب رسانی به روستاها با هزینه های بسیار کم را با داشتن روحیه جهادی از افتخارات سپاه دانست.

در پایان سردار کرمی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان هم از افتخارات و خاطرات شهدای گرانقدر استان مثل شهید پرویز عطایی  و دیگر شهدا مواردی ذکر نمود و ادامه دادن مسیر درخشان این عزیزان را وظیفه همه دانست.

فرمانده سپاه با نام بردن از قهرمانان واقعی در جنگ تحمیلی و گرامیداشت یاد آنها به جمع حاضر بالاخص قهرمانان تکواندو، مدد گرفتن از شهدا را توصیه فرمود و با آوردن مصداق بیان نمود: در لحظه های سخت از شهدا کمک بگیرید قطعا و بدون شک یاری‌تان خواهند کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده