سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار مسئولین هیات تکواندو البرز با مدیر کل ورزش و جوانان استان

پس از معارفه مجتبی جانعلی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان البرز، مسئولین هیات تکواندو استان با وی دیدار و به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان البرز، مجتبی جانعلی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان قهرمان پرور و مدال آور البرز منصوب شد.

در همین راستا نوذری رییس، عبداللهی دبیر، ثابت و نریمانی  مدیران اجرایی مردان و زنان هیات تکواندو استان روز گذشته (یکشنبه - ششم مهرماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان  با مدیر کل دیدار و گزارش عملکرد هیات را ارائه کردند.

نوذری رییس هیات تکواندو استان با گریزی به عملکرد چند سال اخیر هیات استان گفت: خوشبختانه هیات تکواندو استان همراه پنج شهرستان فعال با قدرت در کل سطح استان در حال فعالیت است که ماحصل آن، کسب رتبه اول و دومی در کشور در چند سال گذشته، احراز مدال های رنگارنگ بین المللی و کشوری و سکوهای قهرمانی کشور، حضور چندین ملی پوش و مربی در اردوهای تیم ملی و... است.

رییس هیات تکواندو البرز با اشاره به تعداد تکواندوکاران استان که در سامانه بانک اطلاعات ثبت شده اند، ادامه داد : از لحاظ آماری ما چهارمین استان کشور از لحاظ تعداد جمعیت تکواندوکار هستیم  و همواره به عنوان یکی از قطب های تکواندو کشور محسوب می شویم.

این مسئول افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در جهان، ایران و به تبع آن در استان صدمات جبران ناپذیری را به پیکر ورزش وارد کرد و این مهم کاملا ملموس بود، ما با قیاس تعداد تکواندوکاران استان در سال گذشته با سال جاری تعداد ریزش فراوان در ورزش را لمس کردیم که امیدوارم مسئولین استان با مساعی و ایجاد ساز و کار راه مناسبی را پیش روی هیات ها قرار دهند.

نوذری گفت: در شش ماه اخیر هیات تکواندو استان با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی در حوزه مسابقات و فرهنگی  فعالیت بی شماری داشته است که می توان به برگزاری لیگ مجازی در دو بخش مردان و زنان در سطح بین المللی با حضور 14 کشور، برگزاری چالش های علمی، مسابقات فرهنگی و مسابقات قهرمانی مناسبتی در سطح کشوری  اشاره کرد.

در ادامه مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با ابراز خرسندی از حضور در استان ورزش خیز البرز گفت: تمام تلاش  بنده در استان این خواهد بود که با همدلی با همکارانم در ادارات شهرستان ها و هیات های استان عملکردی در خور نام و آوازه این استان رقم بزنیم.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه ملی پوشان تکواندوکار و المپیکی این رشته گفت: برنامه بنده در این دوره زمانی این است که با رسیدگی به کلیه امورات قهرمانان و حمایت از آنها راه قهرمانی و افتخارآفرینی را برای آنان هموار کنم.

جانعلی افزود: در مدت زمان کوتاه حضورم در  استان البرز به رصد عملکرد هیات ها پرداخته ام و امید آن دارم با یاری همکاران، روسای ادارات شهرستان ها و مسئولین  هیات ها همکاری دوسویه و مطلوبی در حوزه ورزش قهرمانی استان داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده